Gå til innhold

Hvor mye leker har deres 9-mndtinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini har 2 fulle kasser og har fått alt av oss. Bare fått klær i gaver. Pappaen og jeg er lekegale!! Lurer på om det blir plass på rommet når han blir et par tre år...Tihi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, ingen som har svart deg da ?

Mini er snart 8 mnd. men jeg svarer jeg siden det ikke er noen andre som har svart : )

Han har nok en full kasse med leker men har kun kjøpt et par ting til han selv. Har en nevø på snart 4 år så vi har fått noe av han også har han fått noe av familien.

Men nå er det jo jul da, så det kommer nok til å komme noen flere leker her da : ) Jeg er ikke lekegal i den form at jeg må ut å kjøpe noe til han, men hadde han ikke arvet og fått så hadde jeg nok kjøpt noe. Gutten min synes det er mye mer moro med plastkopper, sleiver, ol som vi har på kjøkkenet...hehe

Skrevet

tja, gutten min på 9 mnd har vel tilsammen 2 kasser han også når jeg tenker etter ;) Men i kassen ligger også en tresleiv og en visp samt en farrisflaske med riskorn.....Noen ganger er det enkleste det beste ;)

Skrevet

Frøkna her er opptatt av alt annet enn leker!!! Så har ikke kjøpt så masse leker til henne.. Hun vil heller leke med ting som er i kjøkkenskuffer, blader, og andre duppeditter som ser kjedelige ut i mine øyne ;)

Vi får se til jul om leker er mer spennende blitt nå! :)

9 mnd i dag forresten!

Skrevet

Har masse leker, men ingen av de er spes morsomme, vil heller ha fjernkontrollen, grytelokk, blader osv.

Men fisher price telefonen sin elsker hun, denger mye løs på den :-)

9 mnd 8 desember og jeg fant ut jeg er gravid igjen i dag =)

Skrevet

Oi! Masse gratulerer til deg!!!! Heldiggrisen du!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...