Gå til innhold

KJEIKEN, HELDIG-MAMMA & SNART MAMMA........GOD JUL!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere alle sammen på bittelille-julaften?

Håper dere alle (og mager, barn og menn) har det fint :-)

Ville bare få ønske dere alle en gledelig og fredfylt Jul :-)

Tar en liten juleferie jeg nå med fokus på barna, mann og bare glede de neste dagene...ååå det skal bli godt!!

Merry Christmas one and all :-)

Mange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God jul til deg også, og dere andre to!

Jeg drar på "juleferie" nå, og kommer ikke til å være på nett på ganske mange dager, så ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nyttår!

Håper alt står vel til hos dere, og at dere får noen gode høytidsdager sammen med familiene deres!

Gleder meg til å treffe dere på nyåret!

Stor juleklem fra meg!

Skrevet

God julaften jenter! :)

Litt sent ute, men vil bare ønske dere alle med familier en gledelig julefeiring og alt godt i det nye året 2007! ;)

God juleklem fra

Skrevet

Heisann jenter!!

Og God jul!!! Har de hatt det fint i jula? Fått mykje fint til jul, og kost deko med familien? Eg har virkelig slappa av, og det trur eg både mann og sønn har gjort. Blitt varta opp av mine foreldre, servert mykje god mat og drikke, juletrefest og hyggelige gjensyn med venner som var i bygda i jula og. Nesten trist å reise i dag, men det var da godt å koma heim igjen og.

Var ein tur på loftet heime, og fant fram babydyner og babykler, så no har eg litt å vaske på i januar!! Til jul fekk me blant anna kjøkkenmaskin, som eg har ønska meg i årevis, så no ska det bli morro å kunne bake skikkelige boller og brød!! Er ikkje så glad i å elte deieg for hånd, så det er stor stas med kj.maskin!!

Vel, ville berre høyre kordan det går med dykk alle tre. Vore lenge vekke herfra no...

No har me fyrt på alle stearinlys i leiligheten, for å prøve få litt varme her. Mange gode teer fekk eg og til jul, så no blir dete kos ;-)

ha ein riktig fin kveld, og ei fortsatt fin jul!!!!!

Juleklem frå Kjersti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...