jons_gravid Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei, takk for gratulasjonene, vi er klar over hvor heldige vi er, og er overlykkelige for at alt gikk bra. Men selv om det gikk bra denne gangen er vi klar over at et eventuelt søsken kanskje ikke kommer like "lett". Så vi er egentlig klar over at adopsjon kan bli et reelt alternativ for å få en søster eller bror til Tim, og jeg tror nok at en ikke har annerledes følelser for et adoptert barn kontra et egenfødt. Men selvfølgelig, jeg forstår jo også at dere ønsker å få det til selv, det var tanker vi slet med den tiden det tok fra nov 05 til ICSI-forsøket i mars i år, man vil jo så gjerne både få gå gravid og ende opp med en fantastisk bylt i armene. Men alt det vet du jo allerede, som er i samme situasjon, eller faktisk i en litt verre situasjon siden eggene er litt annerledes. Men mente jeg leste at dere har tenkt til å sjekke utlandet før dere gir opp? Håper virkelig at dere lykkes nå over nyttår slik at dere ikke trenger å reise utenlands, og selv om adopsjon er en fin måte å bli foreldre på er det jo en del mer man må gjennom før barnet ligger i armene deres. Så, Snøfilla, håper dere ikke gir dere med det første, er overbevist om at rettferdigheten råder til slutt slik at alle slitere får det etterlengtede barnet i armene til sist!!!! Lykke, lykke til!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7539402-sn%C3%B8filla/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 23. desember 2006 #2 Del Skrevet 23. desember 2006 Hei igjen! Jo, vi har planer om å sjekke eggene mine utlandet før vi gir helt opp. Først skal vi ha 3. og siste forsøk med nye medisiner (bytter ut Menopur med Puregon - hva gikk du på?) Etter det blir det er forsøk i naturlig sykluss for å se hvordna egget mitt ser ut da (om det er hvite lysflekker eller ikke, hvrordan kvaliteten er og hvordan det deler seg). Utlandet blir derfor ikke før i august. Trenger litt tid mel. hvert forsøk for å komme meg "ovenpå" igjen. God jul jones:-) Klemmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7539402-sn%C3%B8filla/#findComment-7545497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jons_gravid Skrevet 30. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei, og vel overstått jul. Så bra at dere går på et forsøk til og at dere får et forsøk i naturlig syklus også, kan jo være at det er medisinene som er årsaken? Føler dere at dere får den hjelpen og støtten dere trenger fra legene på Riksen, eller er det litt "la det skure"-mentalitet når det kommer til litt "vanskeligere" tilfeller? Bare lurer, vi fikk jo ikke føle hvordan det var siden vi var heldige denne gangen. Er det i januar dere starter opp igjen med forsøket, eller er det uttaket som er da? Krysser alt jeg kan krysse for at det går bra for dere denne gangen, og at utlandet ikke blir nødvendig!! Jeg gikk forresten på Gonal-F, med doser på 112,5 og 150, men aner ikke hvorfor de valgte akkurat den medisinen for oss? Ante vel egentlig ikke at det var forskjellige medisiner heller da vi fikk resepten utlevert, så har ikke spurt på Riksen heller. Godt nytt år, og lykke, lykke til!! Optimist-klemmer fra Tim og jons Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7539402-sn%C3%B8filla/#findComment-7589151 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 30. desember 2006 #4 Del Skrevet 30. desember 2006 Hei igjen! Jeg starter opp med spray i uke 4 og har uttak i uke 8 (med termin i november...) Synes legen på Riksen er lite ivaretakende og føler ikke at de har noen tro på at vi skal lykkes. De synes nok det er litt "pinlig"at de ikke kan fortelle hva som er galt med eggene mine, men det bør jo ikke gå ut over oss... Hadde det ikke vært for at jeg sprø om alt mellom himmel og jord ville vi ikke fått noen svar i det hele tatt - og det er for DÅRLIG! Nå håper vi bare at 2007 har en liten spire til oss... Klem til dere begge fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7539402-sn%C3%B8filla/#findComment-7589375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå