karro Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 var hos legen i går og endelig kom de frem til at gutten min skla få opersajon etter masse plager. Litt letter, men også livredd for narkose og operasjon. Kan ikke gorestille meg å se min 16 måneder gamle gutt ligge der på operasjonsbordet. dere som har opplevd dette. Hvordan arter operasjonen seg. Tok det lang tid osv..... takker for svar:) Klem karro
vanillaface Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Min gutt har vært på operasjonsbordet tre ganger. Han har satt dren i ørene også. Jeg kan love deg at de som jobber der er kjempeflinke, de gir deg masse info. Det er klart at det er ikke moro men det blir helt klart bedre for gutten din øyeblikkelig etter operasjonen og det er ingen smerter etterpå.
Gjest Skrevet 27. desember 2006 #3 Skrevet 27. desember 2006 jeg har fått satt inn dren i ene øret nå i voksen alder- vær glad barnet ditt skal få narkose, for lokalbedøvelse inni øret er faktisk den værste smerten jeg har opplevd. om det kun skal dren i ett øre, hver klar over at di første to - tre ukene vil lyden barnet oppfatter være slitsom, verden høres litt anderledes ut. i all fall var det slik for meg. om det er du som følger barnet inn til narkosen er det viktigste du kan gjøre er å være rolig og glad. det hjelper barnet når alt er nytt og litt skremmende. lykke til
Maia mor til 4 Skrevet 27. desember 2006 #4 Skrevet 27. desember 2006 Dattern min har vært i narkose mange ganger, har mistet tellingen, hun blir 13 mnd den 29. Dren fikk hun satt inn i oktober. Det er en kjapp enkel opperasjon. Dette går helt sikkert bra og barnet får det mye bedre etterpå.
Gjest Skrevet 29. desember 2006 #5 Skrevet 29. desember 2006 Datteren vår fikk satt inn deren da hun var 3 år. Dette var en enkel ting, og det var fort gjort. Etterpå fikk jeg en helt ny jente, som ikke var så plaget med øreverk, og som hørte når vi snakket til henne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå