fikk prins 11.01.07 Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 ja, da var magen sunket bra ned...var på kontroll og legen mente hodet var festet...kunne kjenne en lten grad av bevegelighet, men det var såvidt så hun skrev hodet bevegelig just in case...men som sagt var hunganske sikker på at det er på vei i riktig retning kan man si..hihi...hadde samme SF- mål nå som forrige uke..dvs...at den er sunket meget mye...så nå kan jeg endelig puste bra igjen...litt lettere da...flere som har sunket ned????????med termin i januar da såklart...
Gullemor Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Magen min sank for to dager siden. Det var veldig tydelig og jordmor så det også, da jeg var på kontroll i går. Hun lurte på om det var godt å puste mer normalt igjen, og jeg svarte at "joda, DET er godt, men nå må jeg til gjengjeld skreve så vanvittig mye mer når jeg sitter, da magen ligger lenger ned, så jeg vet ikke hva jeg syns er best, jeg! Kan jo tydeligvis ikke få i pose og sekk når man er gravid, nei!" Da bare lo hun... ) Jeg har for øvrig termin samme dag som deg, og er klaaaar nå!! Bortsett fra litt "småskremt" ang vekt på Gullebaby... Les inne på Twilighttråden, så skjønner du. ) Jaja, både jula og Gullebaby kommer vel uansett! ) Gleder meg masse til begge deler; og da selvfølgelig mest til å hilse på underet vårt! Juleklemmer fra
fikk prins 11.01.07 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 Hei gullemor........... jeg føler med deg og tenkte det samme her om dagen da jeg fant ut at magen krasjet inn i kjøkkenbenken når jeg laget middag..skikkelig i veien liksom...det hadde den ikke gjort før så jeg merket at det måtte være at den var sunket... ellers er det spennende at vi har termin samme dagen...hvem blir mor først???hihi...det gjenstår å se det da.. Jeg leste det vektinnlegget ditt...jaja..det er stort nok liksom...jeg har hele tida fått høre fra legen at jeg får en gjennomsnittsbaby...blir nok ikke mye over 3500 tenker jeg...men det var det datteren min veide også så det er vel bare det at han ligner henne tenker jeg.. god jul til deg og dine... juleklemmer fra meg..
Labbetøs Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Magen min sank godt samtidig som jeg fikk bekreftet at hun var godt festet for drøye to uker siden. Nå har jeg fått et stort søkk inn i magen øverst etter en natt med kraftige kynnere og rier. Har termin 05.01.07
Gullemor Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 ) Takk for det, Venter prins! Dette skal nok gå bra; stor eller liten unge: Ut skal h*n jo! Blir spennende å se hvem som kommer først i mål, ja! Lykke til videre og nok en klem herfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå