Anquor Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja da er jula like rundt hjørnet nesten alt er klart, noen få småting til :/ og hadde jeg ikke vert så kvalm så hadde jeg kanskje orket å gjort det nå med en gang, men jeg drøyer den litt til Noen som ikke feirer jul her kanskje? Kunne fått høre hva dere gjør på nå i denne tia ser på alle oss som springer galne Ellers da jenter? hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 hei hei;) Jula ja.. huff, har så mye jeg skulle ha gjort, men orker ikke... Er så slapp, sliten og trøtt.. For ikke å nevne KVALM... og i tilegg har jeg begynt å bli forkjøla.. huff... orker ikke annet enn å sitte under dyna i stolen min, og se på alle hybelkaninene som svermer rundt meg... isj... Men det blir vel jul alikevel;) Skal hjem til mamman min og feire med henne 2 søstre og 2 tante barn;) Det gleder jeg meg til;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. desember 2006 Det blir fint! jeg har flytta hjem til mamma og pappa jeg også sitte på jente rommet nå og gjør noen siste juleforberedelser.. lager til album i julegave til veninnene mine og det tar litt tid :/ så vi skal vere her i jula myyye bedre det, så slipper jeg å tenke på å vaske ned leiligheten og lage mat og alt det der, da kan mamma få ordne det, ho har så god trening Egentlig veldig fint å vere hjemme, får frukost når jeg står opp og middag og kvelds ho handler og pynter og lager mat....og jeg får hjelpe til når jeg orker (kjekkest å pynte da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda med babymagen =) Skrevet 22. desember 2006 #4 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei!!!=) Jeg skal ha barna denne jula så her blir det liv å røre!!!=) Har vasket og pyntet klart så nå kan bare julekvelden komme!!!=) Sitter her å hører på julemusikk og venter på at mine kjære skal komme hjem!!! Alt er så bra, jeg er gravid og alle er glad....iallefall nesten alle!!=) Er i bra form om dagen også, håper bare det holder seg gjennom hele jula.....var ikke særlig syk med de to andre heller så jeg satser på at det skal gå bra!!! I dag er bare lykke...!!!!=D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #5 Del Skrevet 22. desember 2006 Ser ut til at jula kommer for fult i år også...selv uten snø, her i Trondheim=/ virkelig dritt vær her... Skjønner ikke hvorfor desember har gått så fort, men selvfølgelig så har jeg hatt mye å gjøre. Bor hjemme, så hjelper til med vasking å sånt her da=) Er heldigvis i fin form, har ennå ikke vært skikkelig kvalm..men d kommer kanskje etter hvert=/ er 6+3...så..men håper jeg får være frisk hele svangerskapet=P Men akkurat nå sitter jeg bare å håper på litt snø til julaften:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja nå har jeg endelig vert ute av huset og handla det siste.....tror jeg, for det er altid noe som dukker opp i siste liten Desember har gått veldig fort! plutselig var jeg en uke bak alle andre "jaja det er jo 2 uker igjen til jul" sa jeg forrige uke, men da fikk jeg meg en brå oppvekker om at det var bare en uke til jul og 2 uker igjen av året...uff.. jeg hadde faktisk gått og trodd dette en stund men gavene ble ferdig i år også! skal bare pakke de inn, og gjøre siste finish på fotoalbumene ellers så er det bare å ta julenisse runden i morgen og dele ut pakkene og så kan jeg sparke bena på krakken og slappe av jeg er også veldig spent på hva jeg får med kjæresten min han er så hemmelighetsfull Mangler bare snøen nå!! her regner det som bare det! :/ hadde det bare vert kaldt ute så det kom lavende ned med hvite snøflak ¨¨¨åh det hadde vert tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå