Gå til innhold

hei hei, en liten skravletråd :)

Anquor

Anbefalte innlegg

Ja da er jula like rundt hjørnet :)

nesten alt er klart, noen få småting til :/ og hadde jeg ikke vert så kvalm så hadde jeg kanskje orket å gjort det nå med en gang, men jeg drøyer den litt til :P

Noen som ikke feirer jul her kanskje?

Kunne fått høre hva dere gjør på nå i denne tia :P ser på alle oss som springer galne :)

Ellers da jenter?

hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei;)

Jula ja.. huff, har så mye jeg skulle ha gjort, men orker ikke... Er så slapp, sliten og trøtt.. For ikke å nevne KVALM... og i tilegg har jeg begynt å bli forkjøla.. huff... orker ikke annet enn å sitte under dyna i stolen min, og se på alle hybelkaninene som svermer rundt meg... isj... Men det blir vel jul alikevel;) Skal hjem til mamman min og feire med henne 2 søstre og 2 tante barn;) Det gleder jeg meg til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir fint!

jeg har flytta hjem til mamma og pappa jeg også :)

sitte på jente rommet nå og gjør noen siste juleforberedelser.. lager til album i julegave til veninnene mine :)

og det tar litt tid :/

så vi skal vere her i jula :) myyye bedre det, så slipper jeg å tenke på å vaske ned leiligheten og lage mat og alt det der, da kan mamma få ordne det, ho har så god trening ;)

Egentlig veldig fint å vere hjemme, får frukost når jeg står opp og middag og kvelds :) ho handler og pynter og lager mat....og jeg får hjelpe til når jeg orker ;) (kjekkest å pynte da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!=)

Jeg skal ha barna denne jula så her blir det liv å røre!!!=) Har vasket og pyntet klart så nå kan bare julekvelden komme!!!=) Sitter her å hører på julemusikk og venter på at mine kjære skal komme hjem!!!

Alt er så bra, jeg er gravid og alle er glad....iallefall nesten alle!!=)

Er i bra form om dagen også, håper bare det holder seg gjennom hele jula.....var ikke særlig syk med de to andre heller så jeg satser på at det skal gå bra!!!

I dag er bare lykke...!!!!=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jula kommer for fult i år også...selv uten snø, her i Trondheim=/ virkelig dritt vær her...

Skjønner ikke hvorfor desember har gått så fort, men selvfølgelig så har jeg hatt mye å gjøre. Bor hjemme, så hjelper til med vasking å sånt her da=)

Er heldigvis i fin form, har ennå ikke vært skikkelig kvalm..men d kommer kanskje etter hvert=/ er 6+3...så..men håper jeg får være frisk hele svangerskapet=P

Men akkurat nå sitter jeg bare å håper på litt snø til julaften:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg endelig vert ute av huset og handla det siste.....tror jeg, for det er altid noe som dukker opp i siste liten :P

Desember har gått veldig fort! plutselig var jeg en uke bak alle andre :P "jaja det er jo 2 uker igjen til jul" sa jeg forrige uke, men da fikk jeg meg en brå oppvekker om at det var bare en uke til jul og 2 uker igjen av året...uff.. jeg hadde faktisk gått og trodd dette en stund :P

men gavene ble ferdig i år også! skal bare pakke de inn, og gjøre siste finish på fotoalbumene ;)

ellers så er det bare å ta julenisse runden i morgen og dele ut pakkene og så kan jeg sparke bena på krakken og slappe av ;)

jeg er også veldig spent på hva jeg får med kjæresten min ;)

han er så hemmelighetsfull ;)

Mangler bare snøen nå!!

her regner det som bare det! :/ hadde det bare vert kaldt ute så det kom lavende ned med hvite snøflak ;) ¨¨¨åh det hadde vert tingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...