Gå til innhold

Nå må jeg skryte litt:) Ble litt lang men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en så bedalig datter, at jeg bare må få rost henne! Fra dag en har hun sovet hele natten uten tull. Maten henne selvfølgelig nattestid når hun var yngre, men det siste halve året har hun sovet uten mating på natten. Når hun legges på dagtid sovner hun med en gang uten å protestere.

På dagtid så er hun alltid veeeldig blid, selv når hun er syk. Legen sa til meg at hun ikke kunne være syk hun som var så blid, og da hadde hun bihulebetennelse!

Hun kan passes av hvemsomhelst, og er bare blid og snill mot dem også. Tar i mot mat fra alle som gir henne det.

På dagtid sitter hun på gulvet og plundrer for seg selv, eller krabber litt rundt for å utforske ting. Men hun river aldri noe ned eller rører ting vi har sagt nei til én gang. Ikke maser hun på oss heller.

Alt nytt vi gir henne av mat eller endring av rutiner tar hun inn med en gang uten å bråke.

Vi er så heldige vi! Har aldri vært noe problem med henne:) Er så deilig å ha slike fornøyde barn! Er dere ikke enig??

:-)

Skrevet

Heldig du - nyt det mens du kan! Snart kommer 3-årstrassen... hihi (hilsen en som har en skikkelig trassig 3-åring i hus + en kjempesnill baby) :)

Skrevet

Ehhh, er det ikke slik det er å ha baby?

Skrevet

Nei, det kan jeg skrive under på at det ikke er. Visse babyer krever mer enn andre, de sover dårlig, vil ikke ha grøt, er mammadalter.... De fleste har et par ting som ikke går så greit.....

Skrevet

Tror at de aller fleste er som beskrevet i hovedinnlegget. Slik er det på min kant i hvert fall. Finnes nok unntak rundt omkring.

Skrevet

Har en datter som også er slik.. hvertfall hvert til nå, og håper hun forblir slik:-) Ja ikke alltid hun vil sove da, men hører svært lite fra henne, annet et prating da:-) Kan ikke si jeg vet hvordan det er å ha baby i huset,, jeg har ikke måtte endre på de helt store tingene..

Må planlegge litt mer når jeg skal ut, det er det eneste... Jeg spiser når jeg er sulten, kan dusje lenge uten problemer, og ikke minst - jeg sover om natten:-) Hadde nettopp et par økedøgn på rappen, men det må jo til.

Nå skal det jo også sies at da jeg gikk gravid - det ENESTE jeg fikk høre av alle som hadde barn fra før, var hvor travelt det var og hvor liten egentid man fikk.. Kun EN gang var det en som sa hvor koselig det var med baby, nevnte ikke hvor travelt hun hadde hatt det selv..

Føler ikke det er travelt, så skjønner ikke helt hva de har snakket om..

Kan vel si at dere er heldige, vi sier hun 100% hjemmelaget og slik som bestilt.. hehe..

Forresten, gikk du til homopat da du gikk gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...