Gå til innhold

GOD JUL til Mars-Spire, Krølle, en liiten til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

...da er det inne for å si GOD JUL til dere! :) Håper vi alle får ei kjempekoooselig jul! :) ....Og så sees vi på ny-året igjen! :) Jeg blir ikke å være inne her før over nyttår no... Juleklæm t dokker ;)

PS: Det var atter veldig koselig da vi møttes! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker selvfølgelig alle andre her inne på bim en trivelig jul også! :)

Skrevet

Kom akkurat innom :) GOD JUL til deg og Rosacea,det var kjempekoselig da vi møttes igjen! Gleder meg til neste gang allerede jeg! Holder nå på å rydde litt og vaske litt,hører på julemusikk og koser meg inne men regnstormen herjer utenfor! GOD JUL og lykke til videre du,ikke lenge igjen nå..;O)

Skrevet

Heisann!! :))

God jul til alle!! :)

Vart da så hektisk rett før jul, at æ itj har hatt kjangs te å vær på nettet, og når det endelig vart litt roliger, så har æ rett og slett ikke orka!! ;) Blir vel itj så my innpå her før over nyttår æ heller.. :)

Ska no på ny kontroll imorra på føden, da.. Va og tok den der glucosebelastninga på mandag.. *fnys* Alt va bare fint.. Hadd blodsukkernivå på 4,2 da æ kom dit, drakk det sukkervannskvipet, og etter to tima va det kun på 5,1.. Jaja.. Da veit æ vertfall at DET e i orden! ;)

Håpe at dokk har hatt ei fin jul så langt, og at den fortsette å vær det. Tenke litt på AG som kose sæ med bleieskift, ja :) Itj så leng igjen no, så blir det vårres tur.. Tenk, no e æ inn i min siste uke på det her trimesteret... :)) Har begynt å tenk litt på fødselen, da.. Glede mæ itj akkurat, for å sei det sånn.. Det villa vært en løgn.. ;) Hehe :)

Nei, no ska æ kos mæ i badekaret med boka mi.. Ryggen e itj helt samarbeidsvillig her heller, og æ har masse stikninga i underlivet/skjeden.. Det e vel en del av bekkenløsninga, så vidt æ veit... Det kjæm helt uten videre, også når æ sitt i ro, så.. Jaja.. Sånn e det no bare :)

Kos dokk masse videre, så bimmes og tastes vi etterhvert :)

Juleklem fra mæ :)

Skrevet

Hallo godtfolk, og god romjul.. :)

Heh.. oppdaga på den nye overskrifta te 2. trimester at vi no faktisk høre hjem på 3. trimester... Så.. Da hoppe vi vel over dit da, eller ka? ;)

Hjelpes så fort tida plutselig synes å gå... Men artig e det, ja.. E det æ som tulle no, liiiten, eller blir du med over på tredje trimester du å no, ja? Hvis ikke, så får du kom over te oss likevel.. Da vil det jo uansett ikke vær SÅ leng igjen te dæ å da, så vi ska itj sladre ;)

Da jumpe æ over te 3. trimester, så satse æ på at vi snakkes innpå der :)

Lage en ny tråd med det samme æ, da :)

Hei og hopp :)

Skrevet

Veeeent jeg å vil vær med,vi hoppe sammen da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...