Værinne Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 ...da er det inne for å si GOD JUL til dere! Håper vi alle får ei kjempekoooselig jul! ....Og så sees vi på ny-året igjen! Jeg blir ikke å være inne her før over nyttår no... Juleklæm t dokker PS: Det var atter veldig koselig da vi møttes!
Værinne Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2006 Ønsker selvfølgelig alle andre her inne på bim en trivelig jul også!
En liiiten til. Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Kom akkurat innom GOD JUL til deg og Rosacea,det var kjempekoselig da vi møttes igjen! Gleder meg til neste gang allerede jeg! Holder nå på å rydde litt og vaske litt,hører på julemusikk og koser meg inne men regnstormen herjer utenfor! GOD JUL og lykke til videre du,ikke lenge igjen nå..;O)
Krølle79 Skrevet 26. desember 2006 #4 Skrevet 26. desember 2006 Heisann!! ) God jul til alle!! Vart da så hektisk rett før jul, at æ itj har hatt kjangs te å vær på nettet, og når det endelig vart litt roliger, så har æ rett og slett ikke orka!! Blir vel itj så my innpå her før over nyttår æ heller.. Ska no på ny kontroll imorra på føden, da.. Va og tok den der glucosebelastninga på mandag.. *fnys* Alt va bare fint.. Hadd blodsukkernivå på 4,2 da æ kom dit, drakk det sukkervannskvipet, og etter to tima va det kun på 5,1.. Jaja.. Da veit æ vertfall at DET e i orden! Håpe at dokk har hatt ei fin jul så langt, og at den fortsette å vær det. Tenke litt på AG som kose sæ med bleieskift, ja Itj så leng igjen no, så blir det vårres tur.. Tenk, no e æ inn i min siste uke på det her trimesteret... ) Har begynt å tenk litt på fødselen, da.. Glede mæ itj akkurat, for å sei det sånn.. Det villa vært en løgn.. Hehe Nei, no ska æ kos mæ i badekaret med boka mi.. Ryggen e itj helt samarbeidsvillig her heller, og æ har masse stikninga i underlivet/skjeden.. Det e vel en del av bekkenløsninga, så vidt æ veit... Det kjæm helt uten videre, også når æ sitt i ro, så.. Jaja.. Sånn e det no bare Kos dokk masse videre, så bimmes og tastes vi etterhvert Juleklem fra mæ
Krølle79 Skrevet 31. desember 2006 #5 Skrevet 31. desember 2006 Hallo godtfolk, og god romjul.. Heh.. oppdaga på den nye overskrifta te 2. trimester at vi no faktisk høre hjem på 3. trimester... Så.. Da hoppe vi vel over dit da, eller ka? Hjelpes så fort tida plutselig synes å gå... Men artig e det, ja.. E det æ som tulle no, liiiten, eller blir du med over på tredje trimester du å no, ja? Hvis ikke, så får du kom over te oss likevel.. Da vil det jo uansett ikke vær SÅ leng igjen te dæ å da, så vi ska itj sladre Da jumpe æ over te 3. trimester, så satse æ på at vi snakkes innpå der Lage en ny tråd med det samme æ, da Hei og hopp
En liiiten til. Skrevet 31. desember 2006 #6 Skrevet 31. desember 2006 Veeeent jeg å vil vær med,vi hoppe sammen da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå