Gå til innhold

spor av protein i urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg lurer på om noen av dere har hatt spor av protein (eggehvite) i urinen. Har det gått over av seg selv? Vet at det kan være fare for sv-forgiftning. Hva annet kan det være?

Blodtrykket mitt har gått litt opp, og jeg har blitt hoven på fingre og ben. er litt redd, men legen sa at det foreløbig ikke er noe fare, men jeg skal komme igjen med ny urinprøve neste uke.

Noen erfaringer fra noen her??

er takknemlig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe å bekymre seg over... Har hatt det ofte... Kan også være litt utflod som har kommet i urinen din... Jeg har vært sykemeldt i 3 mnd nå pga stigene blodtrykk , og ligger på 2 ødem... men jeg tar det helt med ro... blir fulgt opp litt oftere enn andre... Men skulle du plutselig få vondt i hodet, og øverst i magen... eller at du generelt føler deg dårlig så ta kontakt med lege da.....Lykke til... og god jul til deg..:)

Skrevet

takk for svar!!! GOD JUL TIL DEG OG DINE OXO

Skrevet

Jeg er nå 39+3 og fikk samme beskjeden i dag. Ikke hatt noe spor av protein tidligere men hadde litt i dag. Hadde også litt høyere blodtrykk enn ellers men ikke høyt. Og lite vann i kroppen. Så jeg fikk også bare beskjed om å vente å se...blir litt bekymret jeg da men:( Mente jeg ikke trengte å tenke på det så lenge jeg ikk fikk smerter ved høyre ribben eller hodepine.......

Skrevet

jeg hadde dette ved mitt første svangerskap, ,og da var det faktisk svangerskapsforgiftning, ble lagt inn og satt igang. følte meg ikke syk selv men fikk beskjed om å holde sengen. man skal ta det alvorlig.. Lykke til videre og god jul..=)

Skrevet

grycath: Hvor langt var du på vei da du ble satt igang og hva var verdiene dine?

Jeg har vær innlagt på sykehuset 2 ganger i løpet av de siste tre ukene på grunn av høyt blodtrykk, ødemer og proteiner i urinen. Går på ukentlige kontroller og har ekstra ultralyder for å følge vekst og utvikling til babyen. Jeg hadde 150/95 i Bt, 2 på ødem og 3+ på protein. Skal inn på sykehuset igjen i morgen på kontroll, håper bare jeg får komme ut igjen.

Skrevet

Kristinpia85

hvorfor høyre ribbein? jeg har nemlig spor av protein OG vondt ved høyre ribbein... ble litt nysgjerrig nå.

Skrevet

da kan du holde på å utvikle HELLP, om du har proteiner, høyt blodtrykk og ødemer samt vondt der kan det vare lurt å ta kontakt med føden. det kan utvikle seg svært fort og er veldig farligt, lurt å få det sjekket. for din og baarnets skyld.

Skrevet

vet ikke hvorfor akkurat høyre, men det var det jordmor sa til meg, det kombinert med hodepine langt framme i hodet liksom....sånn du kjenner i panna....men tulla mi ligger og sparker rett ved høyre ribbein så jeg synes det er vanskelig å evt. skille....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...