Gå til innhold

Er det bare jeg som har så stor mage at...

Anbefalte innlegg

det begynner å bli tungt allerede??? Er 20 +4 uke i dag. Sist gang da jeg var så langt som nå, hadde jeg nesten ikke antydning til mage, og kan ikke huske det var tungt allerede da. Nå er det allerede vanskelig å sitte rett opp og ned med ryggen lenge om gangen... Hjelper å ha en pute bak ryggen så jeg ikke trenger å sitte så rett. Og så har jeg fått vanvittig vondt i ryggen, aner ikke om det har noe med at magen er blitt så stor å gjøre. Kjennes ut som det er i en muskel det gjør vondt. Ikke hjelper det med å tøye ut, og heller ikke å bevege området der mye. Tror jeg skal kjøpe noe varmeomslag å ha på, å se om det blir bedre. Dette ble visst bare ett syteinnlegg..var ikke helt ment sånn da. Man må vel regne meg endel sånne ting når man er gravid:) Bare lurer på om det er fler som har det sånn, selv om vi ikke er kommet "så langt" ut i svangerskapet..?

Fortsetter under...

Hei. Jeg har det på samme måte. Sist gang jeg var gravid kunne mann ikke se det før jeg var ganske langt på vei. Men nå kom magen ganske fort og det begynner og bli tung alt. Har en del vondt på innsiden av lårene og hoftene så det er vanskelig og gå. Har du merket noe av det? syns det er tungt og snu meg fra den ene siden til den andre når jeg ligger, så det skal bli morro og se hvordan dette blir fremover når jeg blir større.....

Hei A.H.N:) Jeg har ikke vondt på innsiden av lårene, og synes ikke det er så vanskelig å gå enda. Har vondt i korsryggen, ved overgangen av ryggsøylen og hoften. Men har en skade der fra i sommer så vet ikke om det kommer av graviditeten eller av skaden, kanskje det er en kombinasjon. Kan også være begynnende bekkenløsning. Der jeg har mest vondt i ryggen nå er ganske langt oppe i ryggen, så har nok ikke noe med det å gjøre, tror kanskje det har noe med at jeg er blitt så stor allerede og magen står veldig høyt oppe. Ville nok foretrukket å hatt magen lengre ned, men da hadde jeg kanskje hatt andre plager lengre ned uansett hehe:)

Jeg har termin 6.mai og må si at det markes godt ja...

Sist gang, har ei jente på 4 1/2, så viste det ingen ting på denne tiden og jeg gikk i vanlige bukser til jeg var 5-6mnd på vei, nå har jeg gått i mamma bukser siden ca uke 10-12.

Så en kan si det er forskjell!!!!

Annonse

Jeg har termin 25 mai, og har en sønn på 6 år fra før. Jeg har også begynt og måtte gå med mamma klær, kan ikke huske at jeg gjore det før på slutten sist. Dette svangerskapet er helt forskjellig fra forrige gang. Da hadde jeg ingen plager og jobbet fullt helt til jeg måtte ut i permisjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...