Gå til innhold

Er alt håp ute når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk negativ el-test nå og har IKM ca 27/12? Æsj, denne ventingen og grublingen begynner å tå på!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er det vel ikke. Nå er jeg ikke sånn kjempeekspert, men for rundt 2 mnd siden lurte jeg på om jeg var gravid, fikk to positive el-tester som ble tatt omentrent ved IKM.... Men grav.testen var kjempenegativ... *sukk* Ikke til å bli klok på detta, nei;0)

Skrevet

Nei, egentlig bare dumt å holde på sånn...:) men jeg forsto det sånn at hvis en er gravid så slår den ut positivt uansett, men den kan også slå ut falsk positiv, men negativ er negativ liksom??

Skrevet

Noen fler som har en formening om dette?

Skrevet

Det er håp!! Jeg hadde 2 negative EL-stiks i dag, men en superpositiv CB Digital gravidtest. Så det er veldig mye håp for deg. Og i tillegg har jeg menssmerter som bare det. Men er visstnok gravid. Absolutt ingen symptomer, bare akkurat som om TR er rundt hjørnet.

Skrevet

Takk for svar! ...Og supermasse gratulerer til deg da!!!! For en fantastisk jul dere får:)

Egentlig lenge til IKM for meg da...bare fikk det for meg med den dumme eltesten...:) Jeg har superømme pupper (det har jeg ofte som PMS da) mensmurring og ganske utsabil i humøret...kort lunte og sårbar som fy!!!! Men det er nok bare PMS, for jeg er såå hormonell...

God jul!!

Skrevet

Ikke gi opp før TR kommer. Som jeg skrev til en annen her, jeg var 100% sikker på at TR var like rundt hjørnet. Og jeg kjenner kroppen min nokså godt etter mens i 20 år. Så ikke gi opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...