Mamma Brumm Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Dere som er på slutten eller er 2.gangs, er det slik at kynnerne blir mere vonde etterhvert som det nærmer seg slutten? Har merket at de er vonde på natta nå. Vokner av at jeg er tissetrengt og magen er hard og vond, når blæra er tømt derimot er alt tilbake til normalt. På dagen er de ikke vonde, kun på natta. Hva betyr dette?
Labbetøs Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Er slik hos meg også, bortsett fra at det ikke blir bedre etter at jeg har vært å tisset. Det føles fremdeles som om jeg må tisse, og noen ganger tørr jeg ikke la være å gå på do selv om det er mindre enn tre minutter siden jeg gikk sist.Det kommer jo selvsagt ikke noe ut i de tilfellene, men følelsen av å måtte tisse er så sterk at jeg ikke tør la være å sjekke. Er helt vanlig at det er slik. Kynnerne skal jo trene opp livmora. Blir de vonde må du derimot passe på. Det kan jo være at de går over til å bli rier. Hos meg gikk de over til svake rier en natt, men da hadde jeg en god stund hatt sterke kynnere så jeg trodde liksom ikke på det, på en måte. De stoppet jo opp utpå morrakvisten uansett, så det spilte ikke noen rolle. Blir det skikkelige rier så blir jeg nok å merke det. Tviler ikke akkurat på det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå