Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 og kan du klippe...?da klippe meg for ca 100 kr? vil ikke sløse bort 400 kr og jeg skal bare stusse litt+ klippe litt foran.... Jeg kan komme hjem til deg. kanskje våre 2 små kan leke litt imens. mor til en på 6 mnd:)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 hva mener dere med "dytter"? *undrende*
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 dytter...vil at noen skal svare på det
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Bor i molde, men kan ikkje å klippe Kor i molde bor du? Er så sjeldent inne på denna sida, men va arti å sjå nåkken fra molde her da! Har du gutt eller jente? Arti å treffes da, selv om gutten min er eldre.
pandabjørn Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 når vi skriver "dytter" så vil vi at tråden skal kommer helt opp på lista, siden det er så mange som skriver mange tråder og svarer så kan tråden komme langt bak i rekka om ingen svarer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå