Gå til innhold

Kan noen tyde utflod? (sorry, håper bare...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter el har jeg hatt følgende

12 el slim

13 el slim

14 el slim

15 tørr(eggløsning??)

16 tørr

17 lotion

18 lotion/tørr

19 tørr

20 tørr/lotion

21 lotion

22 lotion

23 lotion

24 lotion

25 tørr

26 tørr/lotion/tørr

27 tørr/gul geleaktig greie(aldri sett før!!!)

28 gul gele/masse hvit lotion

Har de siste 2 pp hatt 29 dagers syklus, den før det var 27.

Testet neg idag med billigtest...

Vurderer nå å ta en cb digital el test, har noen av de hjemme.

Kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

huff, jeg er så spent!

Skrevet

Hei Noddy!

Jeg vil ikke skuffe deg, men jeg hadde slik utflod i to dager nå som du beskriver på dag 27 og 28, og fikk mensen for noen timer siden. Men, kroppene våre er så forskjellige, så det som er mine mensensymptomer kan være dine graviditetssymptomer. En venninne av meg hadde slik utflod som du beskriver begge gangene hun var gravid. Bottomline: det er håp helt til mensen kommer. Lykke til!

Er litt skuffa nå, har de sinnsyke menssmertene..Og jeg som bare var i min 2 pp er plutselig i 4pp siden jeg skal dra på ferie til Thailand uten samboeren min i januar. Ja,ja man må jo bare smøre seg med tålmodighet! Iallefall, masse lykke til, er spent på dine vegner - du må holde oss oppdatert!!

Skrevet

tusen takk for svar!

Er klar over at ingen egentlig kan gi meg et svar, men det hjalp å skrive det ned faktisk!

Nå bare gleder jeg meg til jul!

Forhåpentligvis kommer jeg sterkerer tilbake med gode nyheter!

God jul alle sammen!

Skrevet

Visst er det håp. Jeg har hatt masse lotion de siste dagene, og du vet hvordan det gikk! Og jeg har hatt problemer å påvise EL, samt masse mensmurring. Ingen symptomer, barre akkurat som mensen skal komme. Og hadde ¨negativ CB gravidtest for et par dager siden. Jeg hadde IKM i dag, 22.,men har vært så innmari usikker pga vanskeligheter med å finne EL. Pluss at jeg ikke har hatt noen EL symptomer denne måneden. Jeg har hatt mensen i 20 år! Og var 100% sikker på at mensen var like rundt svingen, så gi ikke opp!!! Jeg krysser fingre. Tror EL var 12. desember. Altså positiv muligens 10 dpo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...