Line_78 Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Vår lille gutt på 11,5 måned sov i natt hele natta, for første gang i sitt liv :-) Mannen min er hjemme i permisjon, og har tatt nattevåken etter at jeg begynte å jobbe. I går kveld sov knøttet da jeg la meg, så jeg sa til mannen min at han heller fikk vekke meg hvis det ble behov for kveldspupp. Men ble aldri vekket. Halv seks neste morgen våkner vi av knøttet, og jeg spør hvordan natta var, og mannen min sier at han har sovet hele natta. Før har en veldig bra natt vært at han bare har vært våken en gang mellom midnatt og morrakvisten, nå sov han fra ca åtte på kvelden fram til halv seks neste morgen! Helt utrolig, håper på mange flere slike netter :-)
Blomman Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 heldiggris! hehe lillegutt her er så urolig på kveldene nå - dvs urolig er vel og overdrive hvis en tenker på hva kolikkforeldre strir med....! men han sover urolig i allefall (men er faktisk bare våken for pupp bare -2 ganger mellom 00 og 06 da)... våkner etter bare litt og pupp igjen hele tia.... skjønner jo hvorfor da - han vil jo fortsatt nesten ikke ha annet enn pupp og nå begynner nok behovet for mere å melde seg.... ja vi prøver det vi kan med å putte inn forskjellig, men det blir ikke mye akkurat..... jaja - det går seg vel til god jul fra meg - nesten ferdig jeg ....... litt kjei, men ellers bra - fikk heldigvis god hjelp av ei snill nabojente til å se etter gutta i dag mens jeg ordna - sleit i nesten to timer med juletrebelysningen... skal klare det sjøl ja - ikke snakk om å spørre gubben om hjelp - dessuten jobber han...
Line_78 Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2006 Nå gjorde han samme kunststykket for andre natt på rad! Så det fins håp :-) Barn er tydeligvis veldig ulike på det med søvn (som med det meste annet). Da vi var på kontroll da han var 9,5 måned spurte helsesøster hvordan nattesøvnen var, om babyene hadde begynt å sove rundt. På den tiden var jeg vel oppe og nattamma minst annenhver time, gjerne oftere. Så kommer det fra pappaen til den andre babyen som var der da; "Nja, hun er nå våken i seks-tida og får en flaske melk, så jeg vet ikke om det er å sove hele natta? Men så sover hun til halv ti-ti." Hi hi, burde man gråte eller le da? ;-) Håper lillegutten din snart får smaken for fast føde, og at dere etterhvert får sove hele natta begge to. God jul Blomman! Håper på snø og julestemning på Lillehammer til vi kommer oppover dit i romjula :-) Ikke lenge igjen til ett-årsdag heller nå, mye gøy framover :-D
Blomman Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 på Lillehammer har snøen dessverre smeltet bort... blir grønn jul hr i år ja.... men jul bli re leill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå