kozemamma*nå 2 barnsmor* Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 http://www.mozon.no/kvinnehelse/graviditet/jul_med_barn_i_magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Kamille Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 Her står det ingen advarsler om spekematen som så mange har lurt på. Betyr det at jeg kan spise fenalår allikevel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anquor Skrevet 22. desember 2006 #3 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg fikk beskjed med jordmor om å vere forsiktig med spekemat og roastbiff og det der.... så jeg skal ikke ta sjangsen på det i år.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enitsirk79 Skrevet 22. desember 2006 #4 Del Skrevet 22. desember 2006 Så bra! Legger inn en forkortet versjon: Du kan spise ribbe, pinnekjøtt og lutefisk. Men det er noen deler av julematen som gravide bør holde seg unna: Ligg unna rakfisk, røkt og gravet fisk. Dette er på grunn av økt risiko for listeria-bakterien. Dette er en bakterie som kan skade fosteret uten at moren får noen sterke symptomer. Bakterien kan i verste fall føre til spontanabort eller skader hos barnet, skriver Matportalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå