Sibylla Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Hei hei! Endelig etter 7 uker med oppkast/kvalme/trøtthet kan jeg med glede si at kvalmen er borte som dugg for solen og energien kommer snikende!! Er nå bikket over i den "sikre" perioden av svangerskapet - og kan nesten ikke tro det:-) Vi hadde en SA tidligere i høst, og jeg ble gravid kun fjorten dager etter den, så vi har vært veldig avventende denne gangen da. Først nå føler jeg at jeg kan slippe litt mer på gledesdampen! Vi fikk UL når jeg var 11+2 - og legen fortalte at sjansen for at det skulle gå galt nå var omtrent lik null. HELDIGVIS! Det merkelige er at man begynner å tenke om noe er galt fordi kvalmen og sympt forsvinner...en liten gal verden dette her! Dere som kanskje har begynt med litt mammatøy, er det noen butikk i Oslo/nettbutikk hvor man kan få kjøpt litt kule klær ( tenker litt "saggebukser" og litt annet enn de helt vanlige fra H&M) Blir glad for tips om du har!!! Ellers ønsker jeg dere alle en toppers lille-lillejulaften!
9nah Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Hei Ville bare ønske deg velkommen! deilig å være over i den 'sikre perioden' ja!! Når det gjelder mammaklær, så er jeg ikke helt der enda selv, men har hørt at mamalicious har mye kule klær. vet den ligger i oslo, men vet ikke hvor... God lillejulaften til deg og:-)
Sibylla Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 Takk takk!! Skal sjekke ut tipset ditt!! Er formen din fin?Kan jeg spørre hvor langt du er på vei?
9nah Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 jeg er 13+2 idag. formen min er ganske så bra. kvalmen slår inn noen ganger om dagen gjerne, men kommer som et blaff og forsvinner gjerne like raskt. har kastet opp ca 5 ganger siste 3 ukene. har ellers vært i fin form. hva med deg? er du akkurat 12+1?
9nah Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 ehh he. leste det originale innlegget ditt igjen. der skriver du jo om formen din:-) når skal du på ul? jeg var og sniktittet i uke 10. veldig stas å se den lille sparke og flakse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå