Gå til innhold

En riktig god jul ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ønske alle jentene her inne en riktig god jul og et godt nytt år ;)

Kos dere masse i jula sammen med familie og venner!

For meg blir det dårlig med julestemning.. Har arbeidshelg, og jobber frem til 2.juledag nå.. Så det blir mest stress og mas denna jula.. Sliten er jeg også, men skal prøve og nyte alle middager som er ferdiglaget og som jeg slipper og lage selv ;) Kommer nok til å være her minimalt i jula siden vi nesten ikke skal være hjemme! Så derfor alle jenter:

Ta vare på dere selv og deres nærmeste ;) Stor juleklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kjempefin jul til deg og tross jobbing. Kos deg så godt du kan og nyt freden og roen når du ikke jobber. Ta vare pådeg selv : )

Skrevet

Håper du finn litt tid til å ha litt julefeiring og la julefreden senke seg, og du får berre gle deg til neste jul - då har du vel mammapermisjon og ein nydeleg liten baby å stelle i stand jul for :)

Vil ønske deg også ei kjempefin jul Trine, sjølv om det blir litt mas med jobbing og slikt. Og måtte det nye året ta med seg berre gode ting til deg, mannen din og spiren

Stor juleklem

Skrevet

Takk for det Tosofo ;) Skal prøve og finne litt ro innimellom jobbingen ;)

Gleder meg veldig til neste år.. En bebis på 6 mnder, permisjon og bare stas ;) Samme med deg vel ;) Hehe.. Stor julekos ;)

Skrevet

Kjære Trinemor!

Du står på og jobber i jula. Og det er det utrolig mange som setter pris på. I ditt yrke er vi absolutt avhengige av å ha folk som stiller opp natt som dag, julaften eller ikke. Vet ikke om jeg tror på Jesus og engler, men Hverdagshelter sånne som deg, det har jeg sans for.

Så der du går/løper mellom pasienter (det heter vel brukere nå), og tilfredsstiller behov og lindrer smerte; ønsker jeg deg ei skikkelig trivelig jul og litt hvile mellom slagene.

Juleklemmer til Trinemor fra

Skrevet

Tusen takk Lone ;) Det er veldig koselig og høre at noen setter pris på det vi gjør ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...