Gå til innhold

Dere som har hatt blødning!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en blødning på tirs var da 11+4 fikk ul og alt stod bra til der inne. Har siden det hatt brun utflod, er det normalt? er litt hysterisk kanskje.. Er kanskje gammelt blod som det tar litt tid med eller? Har dere andre hatt det? i såfall hvor lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde også en blødning på tirsdag, og fikk ul, alt var bra hos meg også. Jeg hadde bare brunaktg utflod et par do besøk etterpå, (det ga seg i løpet av dagen) det er nok ikke noe farlig, ja det er bare gammelt blod som ikke kom med en gang.. Siden alt var bra på ul, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg, men fortsetter det lenge er det nok lurt å ringe lege igjen!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en blødning på onsdag og alt var bra på Ul, kommer fortsatt mørkt brunt, nesten svart på papiret. Dette skjedde etter en blødning i mitt første svangerskap også. Tror du kan ta det med ro så lenge det ikke blir mer. Legen bruker gele på ultralyd staven og det blander seg med utfloden derfor ser det mer ut. Synes det er litt stressende selv, men jeg er så kvalm at jeg trøster meg med det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg har fått en litt misfarget utflod i dag, den er vel litt lyyyyys brun/gul, og jeg kjenner jeg blir bekymret bare pga det.. :s er vel fordi jeg har tenkt på hvordan i alle dager jeg skal kunne takle en spontanabort nå som typen er borte, osv... er 10 + 2, og har begynt å tro at dette skal gå bra, men samtidig at det er for godt til å være sant.. :s men for all del, det kan sikkert også komme av at vi hadde sex i går og sånn...

 

har aldri vært skikkelig hysterisk av meg, så syns dette er litt rart.. :) men det viser jo også at jeg ønsker babyen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg har hatt en del blødninger..for 3 uker siden kom det en del og fikk ul og underøkelse..det viste seg at blødningen kom pga sopp i skjeden..kanskje dere skal ta en undersøkelse..dere/du kan jo ha det,er veldig vanlig i graviditeten..men jeg hadde åsså sånn brunt etterpå,men bare bløodrester..ikke no farlig..=) men om man blør,ta det med ro=)

jeg er foresten 19 uker..

god jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...