Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Å, så godt med gode naber.....! Fått naboklage, på vår 3mnd gammel datter! Fordi hun gråt i natt! Bor i 3-etasjesblokk. Naboen under var lei av å våkne til barneskrik hele natten gjennom, så om hun ikke ga seg burde vi flytte i hus inni en skog et sted! Hun våkner en gang på natten, rundt 3, og da tar jeg henne opp og gir mat med en gang. Han ringte på i dag tidlig kl 6. Kl 10 ringte de fra borettslaget, de hadde fått inn klage på husbråk i natt!! Fest natten lang fredager og lørdag, det er selvfølgelig lov... Fy flate, så forbannet!! Vet rett og slett ikke om jeg skal le eller gråte! ;-) Er folk så lite tolerante med barn rundt dere også?
2prinsesserogbim Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 trur eg hadde blitt forbanna eg og viss eg hadde hatt sånne naboer.. tåler han ikkje barneskrik, så får han flytte langt inni skogen der han får fred.. blir litt sint når eg høre sånn.
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Er det virkelig mulig ???? Hadde en nabo en gang som jeg er sikker på at han satt med øret helt inntil veggen, bare for å ha noe å klage på. Er det så lytt i blokka deres da at han våkner av babyen ?
Stratos med 3 barn Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Det der forundrer meg ikke! Er så glad jeg bor i det huset du beskriver langt uti skauen!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Det er ikke så lytt, vi hører aldri noen av naboene! Blir bare så oppgitt altså! Tror vi skal bråke litt ekstra på trass i dag.... hihi Men glad jeg ikke bor i det huset uti skauen, hadde blitt redd jeg! hihi
Stratos med 3 barn Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Som blokk menneske kan jeg forsikre deg om at redselen for skauen går over! Tar litt tid da ) Ja, bråk litt ekstra! Når jeg bodde i blokk hadde jeg EN fest i året. EN nabo kom EN gang å klagde fordi vi spilte musikk på natta, da satte jeg volumet opp! Sikkert barnslig, men alle de andre naboene syntes det bare var bra at ei ung jente kun hadde en fest i året, så det viser hvor forskjellig tolleranse vi har. Nå spiller jeg hva jeg vil, når jeg vil, hvor høyt jeg vil! Her inni skauen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå