Gå til innhold

Klarte ikke vente....og den vare jaggu super-positiv

Anbefalte innlegg

og jeg som har menssmerter. akkurat som mensen. CB Digital Gravidtest var veldig positiv. Jeg klarte ikke påvise EL hevrken med billigesticks eller QR denne måneden. Men hadde et glimt av positiv test på CB EL-test. Som jeg trodde var falsk positiv. Men det var den altså ikke. Herregud.......En ting til, jeg har lotion utflod (beklager detaljer) men det kan kanskje hjelpe de som venter på å teste.

Fortsetter under...

Annonse

Så flott !!

Gratulerer !!!!!!!!!!

Så fint at du skriver at du har menesen smerter og utflod... det har jeg også så jeg smila litt her... men, tok el test i går og den var negativ.

Har ikm til mandagen...

Hvor mange dager før testet du ?

God jul :-)

Disser EL testene har vært negative hele veien. To negative i dag, selv om jeg er gravid. Det er vel egentlig i dag som er IKM, men jeg er veldig usikker. Er muligens 10 dpo. Hjelper det? Men jeg tror jeg fort får hoyt hcg-nivå, fordi jeg testet fort positivt sist jeg var gravid. Så får all del, ikke mist håpet!! Det er alt jeg kan si. Jeg er 34 år og trodde jeg kjente kroppen min godt, og var sikker på at mensen var rundt hjørnet. 100% sikker var jeg! Ikke gi opp før TR kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...