Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Heisann. Bruker anonym knappen nå, er litt pysete av meg men.... Jeg har ikke tenkt å amme barnet mitt. Har aldri likt tanken på dette, selv om jeg virkelig skulle ønske jeg gjore det. Mitt spm er da. Når jeg kommer hjem fra sykehuset og begynner å gi mme, hva gjør jeg med melken jeg har i brystene? Vil den bare forsvinne, vil jeg få betennelse om jeg ikke får melken ut. Bør jeg pumpe meg litt daglig, ??? Er helt cluless på dette jeg. Skal gi ammingen en sjans, prøver på sytkehuset. Men vil vite tilfelle det ikke funker for oss/meg Takknemelig for svar fra dere!!=)
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Ikke pump, det vil bare sørge for at melkeproduksjonen opprettholdes. Du må nok regne med sprengte bryster i noen dager. Å massere under varm dusj, kan forebygge tilstoppede ganger/kjertler slik at du unngår bettennelse. Etter noen dager vil produksjonen helt avta. Etter en stund kan du kvitte deg med den melken du har i brystene. Men det kan fortsatt være litt der lenge etterpå. Skjønner problemstillingen din, har selv vært der. Håper det går bra allikevel. Synes det er flott at du vil gi det en tjangse :-) Lykke til!
mensana Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Det finnes piller som stopper melkeproduksjonen... men da må du har en leges velsignelse - og der ligger det gjerne en utfordring.. :-) - men som andre har sagt her: pumper du deg vil du bare produsere mer melk.... så det er ikke noe smart triks!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Tusen takk for at dere tok dere tid til å gi meg et svar på dette. Kos dere masse med nurkene deres i julen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå