Gå til innhold

Hvor mange timer sammenhengende sover babyen din om natta og hvor gammel er h*n?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt er 5 mnd, og sover fra 20-21 til 02 ca. ( må gi han sutten noen ganger da), Så spiser han, og sover til 5.6 tiden, mat igjen og sover som regel til 08.30

Skrevet

Vår er nå 11,5 måned, og de to siste nettene har han sovet fra ca åtte til halv seks om morgenen, fått pupp og så sovet en time til. For oss er dette helt utrolig, siden 3-4 timer i strekk har vært lenge for ham fram til nå :-)

Skrevet

Jenta mi på 10 uker sover fra 20-21 til 03-04, får mme og sover til 07, får litt til mme og sovner igjen til ca 10. Det er ikke å mye hun drikker om natta fordi hun sovner nesten med en gang hun begynner å drikke.

Skrevet

mathilde e 4 mnd, sover fra 22-06, pupper å søv til 11-12..

;)

Skrevet

Sover fra kl 19.30 til kl 6.00 :) Er fornøyd med det, da jeg selv er veldig A-menneske.

Skrevet

4 mnd. i dag. Legger seg mellom 20-21. (som regel)

En gang sov han 5 timer i strekk.

soverr 2,5-3,5 time mellom hvert måltid. nevnte jeg 4 mnd?? sliiiten. Prøve å venne ham av med iaf 1 måltid snart tror jeg. Hadde håpet han ville regulere det selv. Står opp alt fra 7-9.

Skrevet

Her har vesla gitt mamma nattesøvn i julegave og sover omtrent på sekundet 12 timer. Så legges hun kl 19 våkner hun kl 07, legges hun kl 2030 våkner hun 0830!

Sånn har det nå vært siden 21 des, så jeg håper det holder seg sånn! Om dagen derimot er det kjedelig å sove:p

Skrevet

4mnd sover fra halv 9 til ca 6 uten mat

Skrevet

hun er 8 mnd, og sover fra ca 19.00, får mat ca 04.30 og sover så igjen til neste puppemåltid kl 07.30. Hvis jeg prøver iherdig, kan jeg få henne til å sove opptil en time etter det igjen..

Skrevet

her er lillegutt 6mnd våkner ca.4 ganger på natten og skal ha mat så sover han videre,tenkte og slutte med nattamming etter nyttår,håper på litt mer søvn samenhengende søvn da:)

Skrevet

Min er 3 mnd nå og lørdag som var prøvde vi å gi han meget uttynna grøt på kvelden, bare noen t skeier( han er stor og krever mye mat), da sov han fra 22 - 4.30..ammet han så sov han i 3 t til, så mat og så 1,5 t. Jeg var helt i sjokk..før våknet han hver andre og hver 3 time for å få mat..dette har vi gjentatt nå de siste dagene og gutten har sovet alt fra 6- 7 timer i strekk..Hurra... endelig litt søvn å få for en sliten mor:)

Skrevet

vi legger odin kl 22 da sover han til ca 2-3 ( noen ganger til 4-5) deretter til ca 6-8 da tar vi belie skift hvis det er etter 7 og sover videre til ca 10

så alt fra 2 til 3 måltder pr natt.. 4 timer mellom hver ca;)

ahn er 2,5 mnd;

)

Skrevet

Uten vallergan............. maks 2 timer rolig god søvn, resten av natta 5-30 min i slengen. Hun er 13 mnd om 2 dager.

Med vallergan..........nesten hele natta. Jupp jeg er i himmelen for tida!

Skrevet

Min er 10 uker. legger seg mellom 21-22, sover til ca. 07.00, får litt mat og sover videre til ca. 09.30

Skrevet

Sovet fra ca 22 til ca 10 fra hun var 2 måneder. Er nå 6måneder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...