Gå til innhold

Når skal pakkene åpnes??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi diskuterer fælt hvordan vi skal gjøre det med pakker til minsten på 3mnd. Bryr seg ikke om de selv, så er litt på å åpne de når vi kommer hjem fra feriering den 25. Blir jo så mye å drasse på frem og tilbake når minsten ikke bruker gavene den dagen uansett... Men de andre syns det er fælt at han ikke skal få gaver på julaften...

Hva med dere?

Skrevet

Forstår at du tenker praktisk. Men er jo på julaften pakkene skal åpnes synes jeg. Er jo kjekt for alle å åpne gaver sammen.

Humlegutt på 9 mnd er jo en del eldre enn din lille. Vi skal åpne sammen med familien etter middagen. Starter med de minstes gaver :o)

Ha en god jul da, med eller uten gaver på julaften :o))

Skrevet

Er det ikke trivelig for oss foreldre og de andre rundt å se hva h*n får fra folk, da? Vi skal ta med pakkene til minsten, ja, selv om han sikkert har lagt seg når de skal åpnes.

Skrevet

Sikkert trivelig, men vi må kjøre to turer eller ha henger for har ikke plass til alle gavene i bilen. Tungvindt da å dra frem og tilbake med de!

Så jeg hadde latt de bli hjemme jeg, anonym! det skal vi!

Skrevet

Vi har ikke kjøpt noe selv, venter og ser hva hun får først. Jeg hadde tatt med det meste, og latt det store stå hjemme, hvis det er møbler ol feks. Ikke vits å ta med det. Men har du fått noe av de du skal feire med ville jeg definitivt tatt det med!

Skrevet

Jeg ville tatt med de gavene som er fra familie og folk som familien din (som du skal feire med) har et forhold til.

De fleste vennegavene kan sikkert spares til romjula.

Skrevet

Min skal få være våken og åpne pakker når vi gjør det, men min er jo snart året gammel da. Ville kanskje satset på et par tre pakker i ditt/deres tilfelle på julaften, og resten senere.

Skrevet

Jeg ville no iallefall åpnet de gavene som er fra de som er til stede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...