Doubichou Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Siden jeg har vaert sengeliggende en god stund naa, hatt opphold paa sykehuset og mannen min jobber veldig mye, har mannen min sine besteforeldre virkelig stilt opp for oss og passet mye paa lillegutt paa 3 aar. De er over 80 aar, spreke men gamle likevel, og de henter han tidlig hjemme for aa ta han paa skolen, henter han paa skolen, passer han og gir han mat og kommer med han om kvelden. Ofte kommer hun med hjemmelaget maaltid til meg ogsaa. De er bare fantastiske!!! Hva kan jeg gi dem i julegave for aa takke dem ordentlig??? Jeg ligger fortsatt hjemme, og kan enda ikke gjoere saa mye, saa det maa vaere noe mannen min kan gaa i butikken aa kjoepe. Har dere noen gode idéer???
mayen20 Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Oldeforeldre er vanskelige hehe Til farmoren hansi kjøpte vi en kasse med diverse mat, kartong med frielekaffe, oster, spekemat, julepålegg, sjokolade, div annet julepålegg, sildebord, og juleduk:) håper hun blir glad! og til min farmor og farfar har vi kjøpt en stilig skål, og fyllt med konfekt som eg har laget selv... men da må du jo orke å stå på kjøkkenet noen timer/dager... Men kasse med mat, pleier å slå godt an, syntes d var litt ekstra kjekt å putte en fin rød juleduk oppi og:)
eva luna Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Hva med et gavekort på fotpleie eller frisør til henne, og en cognac eller god flaske vin til ham? Synes også tipset om en kurv med god mat var et godt forslag.
Doubichou Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2006 Takk for gode idéer. Det gikk et lys opp for meg i gaar kveld, saa naa har jeg sendt gubben til byen: Vi bestiller time til fotografen for Magnus, oldemor og oldefar for et flott portrettbilde av de tre. Timen til fotografen med omtrent 20 klisjéer (vet ikke om det heter det paa norsk) og ett stort bilde 24x30 cm blir rundt 550 kroner (undersoekt paa internett). Vi faar se paa rammen etterpaa, det kommer jo an paa bildet, og deres smak. Var ikke det en fin gave????
Sisseline, 29.januar Skrevet 23. desember 2006 #5 Skrevet 23. desember 2006 Fotografering sammen med oldebarnet var en fantastisk god idè for gave!!!! Kan tenke meg de blir utrolig glade for en slik gave:-) Lykke til med helsen, fødsel og fotografering og riktig god jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå