IngyThing & lykkeliten Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 jeg liker metall og kunne gjerne tenkt meg å føda til det, men trur dere jordmødrene akspeterer det, stakkar, vist jeg får ei gammal dame da, er ikke sikkert hu liker growling og doble basstrommer akurattO_o
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Ikke alle kan føde til Enya og Enigma heller... jeg skal IKKE ha med sånn "pusemusikk" for da innbiller jeg meg at jeg blir fort lei meg og alt blir verre... Nei, må ha noe med litt trøkk i=) Hvilken musikk du velger er opp til deg, jordmoren får bare holde ut.. hehe
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Her blir det metall ihvertfall. Men, de har vel ikke cd spillere på føden? Må ha med egen eller? Noen som vet?
selfangerkjerringa Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 personlig så hadde jeg med en god, gammeldags discman forrige gang, og hørte på Korn, DumdumBoys og Rammstein under en periode av riene. Knallbra! Perfekt for min del så jeg fikk jobba med riene. Enya og panfløyter ville nok sendt meg på lukka avdeling for godt tror jeg... Tror dette med cd-spiller varierer fra fødested til fødested. Det beste er vel rett og slett å spørre jm eller ringe fødestedet og høre med dem hvordan de bruker å gjøre det, eller hvilke muligheter du har. Jeg kommer til å ha med meg høretelefoner til telefonen min, som også er mp3-spiller. Der har jeg lasta inn div musikk, alt fra rolig til heftig.
Doubichou Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Hver sin musikksmak. Du skal jo ikke sette paa Vikingarne for aa glede en aldrende jordmor, det er du som skal skape din stemning! Dessuten, jordmor er jo slett ikke sammen med deg hele tiden, hun er inne og sjekker fra tid til annen. Du kan jo be pappaen om aa skru ned naar hun kommer? Jeg hadde glede av musikken under hele 'forarbeidet', ventetiden liksom. Under selve foedselen hadde jeg ikke musikk, da var jeg helt stone paa endorfiner og hadde ikke hoert den likevel!
¤mamma¤ Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Jeg har ikke tatt stilling til om jeg skal ha musikk under fødselen, men de har cd spiller på fødestuen på Ullevål, hvertfall. Klart du kan velge selv, men stakkars JM;) He he he...))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå