Gå til innhold

Bebe confort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har tenkt på bebe confort high trek? Vi har bestilt den og syns den virker kjempebra. Så bl.a på quinny freestyle 3xl også, syns den virket spinkel og ustø i forhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har og vært å sett på denne vognen og fal mye mer for denne enn quinny sin. high trek sin bag var mye større og virket mye kraftigere. i butikken sa hun at det eneste de hadde fått klager på var frostskader, men på tirsdag kommer denne i hus her

• 4 uker senere...
Skrevet

Hvor har du kjøpt denne? Jeg er på jakt etter Bebe confort, men det er søren ikke lett å finne den!

Skrevet

babykos.no Butikk i sandvika ihvertfall!

Skrevet

Du finner bebe confort i babykos-butikkene i Haugesund og Bergen også. Vi har fått den i hus og synes den virker veldig bra, har prøvetrillet litt. Veldig lett å bytte fra bag til sportsdel, enkel å slå sammen, ta av og på hjul osv.

Tror nok junior blir fornøyd også når han er på plass i den! :-))

Skrevet

Jeg har også kjøpt denne og synes den virker veldig bra. Er litt mer usikker på sportsvognsdelen. Virker litt skjør og ubeskyttet, men regntrekket er et sånt stort gjennomsiktig som henger over hele vognen, så kanskje det er godt nok når det blåser og regner. Blir spennende å se til høsten. Har termin i mars.

Har også kjøpt bilsetet Créatis som kan klikkes på understellet. Den tror jeg blir veldig kjekk å ha.

PS: Det er også Babykos i Stavanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...