leeah Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 I dag har jeg både vert på 1ste svangerskaps kontroll og UL.. Tok sjangsen på å gå til legen siden jeg allerede hadde time.. (skulle vert 7+2 i dag) Så var jeg på den domfellende UL undersøkelsen.. Det LEVDE!!! JIPPI!! Så det lille hjerte tikke for full kraft.. Helt fantastisk!! Fikk med bilde og alt til å vise til pappaen når han kommer hjem fra nordsjøen.. For en fantastisk dag!! Er ikke mer en seks uker eller noe trodde legen og sa at babyen min var veldig liten.. hihi men det levde jo.. Hun sa også at det var en liten feilmargin når det var så tidlig.. ... GLEDELIG JUL ALLE SAMMEN!!! Sender masse lykkestøv til alle gravide frustrerte fruer! DET GÅR BRA!! Det gjør nesten alltid det..!! ********************************************************************************** ********************************************************************************** *************************** * * * * * * * * * * * * * ******************************* *********************************************************************** * * * * * * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calla*høygravid:) Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 Grattis ! Det må være godt å få en sånn beskjed! Jule klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 22. desember 2006 #3 Del Skrevet 22. desember 2006 så utrolig godt å høre:) Blir så gla når det går bra med oss allesammen;) Kos deg masse i jula;) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 22. desember 2006 Jo takk dere også.. Helt fantastisk avslappende å vite at elt er i sjønneste orden.. hvertfall ellet at legene var så negative.. Fikk vist dem jeg.. hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 22. desember 2006 Og da var den lykkerusen over... De ringte meg fra syhehuset.. måtte tilbake å ta flere blo prøver... Prigeston har suket mens hcg har steget.... Spurte i forbifarten hva det kunne bety.. Kaldt og rått fikk jeg tilbake.. -Det viser hvertfall ikke normal utvikling.... Årh... Hva skal jeg tro nå.. har jo sett det lille nurke mitt og alt... Skulle nesten ønske at jeg ikke hadde dratt til legen da jeg blødde.. Men at jeg bare gikk der med vanlig bekymring som alle andre så slapp jeg å vite alt dette.. off... snakk om å bli dratt ned på jorden da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 22. desember 2006 progesteron er det det det heter? Hvertfall ikke prigeston.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Sophia Skrevet 22. desember 2006 #7 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Leeah Dette kommer til å gå så bra så, pust med magen nå. Men jeg må si att fy for en hurpe du pratet med på telefonen. Alt vil ordne seg, du hørte hjertet og alt vet du. Holde meg oppdatert når skal du ta blodprøver og når får du svar på de? Jeg ville faktisk prøvd å få time på Volvat i morgen jeg hvis du bor i Oslo eller en annen privatklinikk... så slipper du å bekjymre deg i julen' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har jo vert på ultralyd i dag..!! Der var de så positive atte... men så måtte jeg plutselig komme tilbake fordi det viste seg at progesteron nivået hadde sunket.. Har lest litt på internett ser ut til at det er nødvendig for et fullbyrdet svangerskap.. og at hvis det forsvinner ender det med at kroppen min støter ut babyen.. uff og uff.. skulle øsnke jeg ikke visste dette.. skal vist aldrig få slappe av jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 22. desember 2006 #9 Del Skrevet 22. desember 2006 Uff og uff, Leeah, det var ikke hyggelig aa hoere. Tenker paa deg. Haaper ikke jeg sier noe som er feil naa, men hvis de ikke tilbyr det synes jeg du burde spoerre legen om progesteron-krem kan hjelpe. Da jeg hadde en SA sa de til meg at progesteronet mitt var lavt, og det var en grunn til at legen fulgte saa godt opp denne gangen. Hun sa at hvis progesteronet var lavt kunne vi proeve det. (Heldigvis var alt helt fint.) Det er visst delte meninger om slik krem virkelig hjelper, men du kan jo hoere med legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 22. desember 2006 det skal jeg gjøre.. hviss ikke så skal jeg jammen kjøpe det på apoteket fordeom di sier det ikke virker...!! Tuusen takk for all støtten!! Klamrer meg til håpet enda.. så jo hjertet i dag å alt jo.. får klemme igjen så det ikke kommer ut..!! Får ikke svar før onsdag heller siden det er jul å greier.. Jaja alt håp er sikkert ikke ute enda.. Off.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå