**synne** Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 Ca 1/4 av faget jeg tar er unnagjort, og jeg fikk B!!!!!! Er helt månebedotten jeg nå..hehe... Seriøst!!??? Jaja... Håper jeg står på den siste deleksamen over jul og... -Litt mer avanserte greier der... -Så var det bare et halvt år til med studier da... *grynt* gleder meg ikke akkurat... -Eller...går jo ut i permisjon i mars... hehe.. Men tenkte å fullføre deler av det resterende i permisjonen, så det ikke er så mye å ta igjen etter permisjonen... jaja...så det var min glade førjulspresang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 Grattis med kjempebra eksamensresultat, synne! Bra jobba!! Nå kan du ta juleferie med god samvittighet; ) Og det siste halve året med studier kommer til å gå fort. Kanskje du vil føle deg mer motivert for studiene nå som du vet du gjorde det bra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 22. desember 2006 #3 Del Skrevet 22. desember 2006 Gratulerer!!!!!! Nå kan du ta jul med goood samvittighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå