Gå til innhold

28 ukers kontroll idag.... :)

mamma_til_2_m_junispire

Anbefalte innlegg

Dette blir spennende :P Skal spørre legen om han ikke kan ta magemål, for det er kun gjort en gang... Syns ikke jeg har så stor mage til å være så langt på vei som jeg er, men det kan jo hende babyen ligger langt bak... Håper på det siste og at det ikke er noe galt... Kjenner jo liv i magen hver eneste dag nå og det blir bare kraftigere og kraftigere spark for hver uke som går... Ev hver dag som går :) Blir også spennende å høre hva han sier om fosterlyden.... Om den slår like fort som for 4 uker siden eller om den har dalt nedover... 140 slag var det på sist og det var det i uke15 også... Om det er det idag også ev høyere, så kan det jo tyde på at jeg får en liten tulle, og det er jo det jeg ønsker meg :D Var den siste tulla i familien jeg, og det er jo snart 24år siden det.... jeje.... får bare vente og se til babyen kommer til verden :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7537612-28-ukers-kontroll-idag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontrollen gikk kjempebra :) Men legen ville ikke ta magemål.... Han sa det kunne variere fra gang til gang, men for pokker... har jo kun blitt målt en gang... :-s Blir litt frustrert... Pulsen til babyen lå på 150 slag denne gangen sa han, så dem har ikke blitt svakere akkurat :) får bare vente å se til januar... til neste kontroll... :) Gleder meg :) Spennende dette her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...