Happy H Skrevet 22. desember 2006 #1 Del Skrevet 22. desember 2006 Kjære alle desember mammaer!!!!! Tenk no er det desember igjen og barna våre er blitt/blir 1 år!!!!! Kan ikkje tror at det snart er et år sidn eg fikk verdens skjønneste jente. Og dette året har gått så fort, nesten så eg sku ønske vi kunne bremse ned litt så vi fikk nyte dagene vi har hatt litt mer.. Idag pakker vi bilen og reiser hjem til mamma! Gleder meg kjempe masse. alltid godt å komme hjem. Denne julen blir jo kjempe spesiell siden det er den første med Hermine snuppa vår. Blir morsomt å sjå kossn ho reagera på pakkene under treet,alle nissene som mamma har pyntet med osv. Vi blir hjemme til 2 juledag. I romjulen, 28.12 blir lille frøken 1år!!!!!!!!!!!!! Så da skal vi feire med hele familien i vår lille leilighet..hihi.. får trykke de inn..litt trangt blir d nok, men forhåpentligvis kjempe koselig. Håper alle sammen får en kjempe fin jul og et strålende nyttår!!!!!!!!!! Måtte masse lykke komme dåkkes vei! Gleder meg til å komme tilbake på nyåret og høre kossn dåkke har hatt d i julen. Stor klem Happy H og Hermine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 22. desember 2006 #2 Del Skrevet 22. desember 2006 håper dere får ei fin og minnerik jul! kos dere masse... juleklemmer fra rune og willow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 23. desember 2006 #3 Del Skrevet 23. desember 2006 Mange god jul og godt nyttår`s klemmer i fra oss ) Kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. desember 2006 #4 Del Skrevet 26. desember 2006 God romjul, hehe Håper dere har kosa dere masse hjemme i jula. Vi kosa oss, men jammen blir det mye stress når vi skal på tur.... Pakker til kreti og pleti utover, bytte båt på Hufthammar, slepe all baggasje hjem til mor. Og så er det samme leiken tilbake... Da med litt fisk i tillegg. Sukk, gleder meg til neste jul, hehe. Hos oss ble vi 23 stk på julaften, men det var ikke så lenge. De oppi haugen kom ned etter de hadde åpnet pakker hjemme. Og de nedenfor oss kom litt etter de igjen. Så vi var "bare" 10 stk til middag og det meste av gaveåpningen. Ungene har fått enormt masse fint. Spesielt glad ble jeg for de hjemmelagde tingene. Snuppa fikk faktisk 2 hjemmestrikka sjal, sokker, ett pannebånd og pulsvarmere. Hans Marius fikk hjemmelagde tøfler og sokker og jeg fikk sjal. I dag kom vi hjem igjen, og det var deilig. Får bare ikke sove der ute, så nå er jeg rimelig trøtt. Skal bare sitte her litt, før køyen roper på meg. Takk for det gamle året, snakkes mye i det neste, håper jeg. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå