Gå til innhold

Det var nok en ny kjemisk graviditet ja...

Anbefalte innlegg

Fikk blodprøvesvaret, Hcg på 11...

Så det har jo vært noe, men DET VIL IKKE SITTE!!!!!!!!!!!!!!

GRRR!

Vel, jeg er på vei videre allerede jeg, og ringer St.Olavs i dag for å høre om jeg får frys neste syklus. Håper virkelig det...

Fortsetter under...

Hei Sunniva!

Det er så innmari trist når dette skjer. Det virker bare urettferdig! Du var jo forberedt på at det kunne skje, menlikevel. Føler veldig med deg nå. Du satser hvertfall videre, og det er fint. Jeg synes du er tøff!!!!

God klem fra meg som også reiser hjem i kveld. HAr en midlertidig (heldigvis) stopp hos svigermor, og kjører fra oslo i kveld.

Prøvå kose deg masse i jula. Det er jo som vanlig meldt knallvær og skiføre hjemme....NOT!

Huff det var trist Sunniva. Har legen noen forklaring på hvorfor egget ikke vil feste seg skikkelig? Skal de gjøre noe i forhold til det på neste forsøk? Godt du allerede er klar for ny runde. Kanskje vi følger hverandre denne gangen.

Klem fra-

Hei ann-ch!

Jeg har ikke snakket med noen lege enda, fikk tatt blodprøven på legekontoret.

Men jeg har snakket med St.olavs i dag, og jeg begynner med Progynova ved neste mens. Deilig å ha neste plan klar!

Har veldig lyst å få satt in to egg neste gang, jeg kommer nok til å prøve å stå på kravene mine... Det blir jo 4. innsetting, og jeg har veldig lyst å bestemme over min egen kropp...

Så vi får se hva de sier om den saken!

Du skal se at neste gang lykkes vi begge to:-)

Klem!

Annonse

Hei Sunniva.

Virkelig synd det skal være så vanskelig.

Godt du har mange egg på frys og kan starte opp snart igjen.

Håper legene kan hjelpe deg med noe ekstra medisiner ved neste forsøk.

Tvi tvi for at spiren/e klorer seg fast i ni mnd ved neste forsøk.

Stor og varm trøsteklem fra Emma

Uff da Sunniva, så leit at spira ikke ville sitte skikkelig denne gangen heller. Håper du klarer å kose deg i jula like vel og at du får ladet opp til ny innsetting i januar. 2 egg høres lurt ut:-)

Klem & god jul fra

Kjære Sunniva78

Har ikke være her så mye de siste dagene nå midt i julestria.

Syns det var skikkelig vondt å lese at det ikke gikk nå heller, faen i helvete også....................det er så blodig urettferdig!!

Men godt at du ser fremover, det skal lykkes må bare ta ekstra tid tydeligvis!!

Kanskje vi får begynne nesten samtidig det hadde vært spennende, gleder meg skikkelig til neste gang nå. Samtidig som jeg gruer meg..............har jo bare ett egg på frys nå så hvis det ikkke overlever eller lykkes så er det på'n igjen med sprøyter og spray men er vedlig forberdet på det så det skal nok gå bra:o)......

2007 skal bli babyboom året over alle, ikke sant jenter!!!

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...