Gå til innhold

Hva spiser deres 5mnd gamle babyer i tilleg til amming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange måltider med fast føde får de?Han får bare havre grøt fra nestle laget av 4 ss grøt pulver, men ikke alltid spiser han det opp. Når begynner dere med grøt nr 2? Han ammes ca hver 3 time om natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillegutt får en porsjon grøt til kvelds, laget av 100 - 120 ml mme ( maisgrøt el risgrøt) Så får han litt moset frukt innimellom, sånne i glass. HS sa jeg kunne begynne med grøt til frokost når lillegutt har spist grøt en måneds tid. Jeg begynte å gi han grøt da han var 4 mnd, men tror jeg drøyer det litt enda med måltid nr 2. Han virker så fornøyd med det han får nå :) Jeg ammer ikke på natten lengre, våkner han gir jeg han smokken, da sovner han fort igjen!

Skrevet

Har begynt med grøt på formiddagen, kun 1 liten skje enda.

Skrevet

¨Fullammer fremdeles, men begynner vel m smaksprøver nå etter hvert

Skrevet

5 1/2 mnd og får 2 ts grøtpulver, skal øke til 3 ts i morgen. Så det går sakte men sikkert.

Skrevet

min får full grøtporsjon formiddag og kveld...får nestle potetmos m/grønnsaker til middag:) (halvt glass ca) ellers så ammer jeg han :)

moser av og til banan eller kjøper fruktmos

han er 5 mnd i morgen:)

Skrevet

ammer forresten ikke om natten..han sover fra 21- 8 ca:)

Skrevet

Han får grøt av ca 70-80 ml væske på morran, kanskje litt frukt på ettermiddagen, og velling til kvelds. Ammer stortsett 1 gang om natten.

Skrevet

Ingenting!! Utenom tran da.. fullammes enda her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...