mai mammaen til to Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 begynte med feber i går ettermiddag..fikk en paracet når feberen nådde 39..hun var i godt humør, og sovnet til vanlig tid. jeg er så redd for at hun skal få feberkramper uten at eg merker det, så jeg la henne i stuen. mamma kom innom entur og når hun hørte stemmen til mamma våknet hun med et glis..hu var våken en liten stund med henne, og jeg gav henne mat sånn at hun skulle søve etterpå... hun sovnet nesten men var veldig urolig så jeg tok henne på fanget og satt på sofaen..da spydde hun over alt..så da bar det rett i dusjen med oss begge...så sovnet hun etterpå... sov ganske urolig i natt..men det gjør hun ofte... i 6 tiden syns jeg hun var så varm..så målte henne...39.1... så da var det ny paracet... huff..stakkars lille gulljenten min.... hun er i fin form nå..har ikke fått feber igjen enda..så krysser fingrene for at det er over no. hun leker så fint nede på gulvet..smiler og ler.. hun er 7.5 mnd
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Ikke noe kjekt med syke barn. Gutten min har sensitiv mage, og har kastet opp mange ganger i løpet av sitt 7.5mnd unge liv. Spesiselt i forbindelse med annen sykdom (forkjølelse, ørebetennelse++) Føler med dere. God bedring!
mai mammaen til to Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 takk..er fælt å se de spy.. tror ikke hun har feber igjen..så håper virkelig at det er over no..hun ligger å sover søtt ved siden av meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå