Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Har glemt hvor lenge mme holder i kjøleskap?
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 1 døgn, mener jeg at det er. Men proffene anbefaler å alltid lage fersk, siden det iblant er bakterier i mme-pulver. Og det ligger vel an til bakterievekst når melka er laget.. Jeg vet at mange lager opp for hele neste dag, og lagrer i kjøleskap.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 bruke bestandi å lage for et døgn!!! fungert bra her!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Og varmer opp hver flaske til måltidet? Går det ann? Har alltid hivd melka, eg ...
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Hva med ferdig blandede bokser som er åpnet?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 vi varme det i micron! går så fint ann det!!! vi har nu gjort det i over 4 mnd nu . hehe di ferdi pakkan som man får kjøpt.. vet ikke me di etter di e åpna.. vi bruke å helle hele over på flaska å han spis som regel hele.. eller viss det blir nå igjen i flaska kaste vi det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå