Gå til innhold

Rekomandert brev.. hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eneste jeg kommer på er oppsigelse.. hvem andre kan sende rek.brev.. noen erfaringer?

God jul:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!! Må du betale noe for å få det ut??? Kan være verdi post....

Riktig god jul, og lykke til.....

Skrevet

FIkk det selv i går, var fra banken... Venter du nytt kort eller slikt? Jeg er midt i et bankskifte, og måtte signere på 3 lapper for å få ut konvelutten...

Skrevet

Antagelig bare et nabovarsel om en nabo som ønsker å utvide veranda eller noe :-) En må sende ut rekommanderte brev til en haug av naboer, også de som ikke blir berørt, hvis en skal gjøre slike endringer

Skrevet

jeg har fått rekomandert brav nå og det var julegave:) Det kan være hva som helst egentlig,men er jo verdipapir eller lignende da:)

Skrevet

Verdipost (julegave??), brev med personopplysninger.

Brukes når avsender vil være helt sikker på at det kommer frem...

de kan spores på linje med pakker, og sendes i forseglede konvolutter internt i posten.

Skrevet

Alle finans søknader og verdifulle brev fra banken kommer også rekommandert. Og all post som avsender må være HELT sikker på at du mottar. Hvis jeg ikke husker helt riv ruskende galt skal oppsigelser skje personlig i følge arbeidsmiljøloven... Ville uansett ikke tippe på oppsiglse, det er jo jul! :o) Løp og hent! Det er nok ikke noe skummelt!

Skrevet

ble sa nyskjerrig?!!!

har du hentet det?

hva var det???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...