animal Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Jenta begynner nå å bli så mobil at jeg tenker på å anskaffe seler, men lurer da på hvordan man fester disse til baggen?
SaDa Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Det skal være fester i bunnen under madrassen. har du sett etter der??
animal Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 Hmmm.. Ja kikket der, men er bare en plate under stoffet.. Har ikke vanlig vogn da, så dumt hvis det ikke går ann å feste seler på den da. (
SaDa Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 hmmm.. Hva slags vogn har du? den plata går ikke ann å sette opp så barnet kan sitte?? Er ikke andre steder på vognen du kan feste de da?
*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Hvor gammel er hun da? Kanskje det er på tide å bytte til sportsvogn-delen? Tror ikke det er noen plass inni baggen de kan festes, men på sidene skal det gå ann å hekte på seler. Jeg har løse seler da de som er fast i vogna er for små (!). Og de har jeg festet på en stang jeg fant på begge sider,
Gjest Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 Jeg antar at du har softbag. Da skal du kunne ta ut plata i bunnen. Jeg har en Mistral Sport, og der kan jeg i tillegg ta ut de stive bøylene i kantene og etterhvert som baby blir lang, kan "veggen" rundt hodet fjernes slik at posen blir en "fotpose". Når du fjerner plata i bunnen, skal du kunne tre selene gjennom bagen.
animal Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2006 Har trollvogn, går ikke ann å løfte opp plata i baggen - den er fast. Har egentlig ikke lyst til å bytte til sportsdelen enda. Ikke klarer hun å sette seg opp selv enda heller, også er det så kjekt at hun kan sove i baggen om dagen. Noen andre som har trollvogn? Vurderer å klage på den, syns det er rart det ikke går ann å feste selene noe sted..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå