Gå til innhold

Hvordan feste seler i bagvognen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta begynner nå å bli så mobil at jeg tenker på å anskaffe seler, men lurer da på hvordan man fester disse til baggen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være fester i bunnen under madrassen. har du sett etter der??

Skrevet

Hmmm.. Ja kikket der, men er bare en plate under stoffet.. Har ikke vanlig vogn da, så dumt hvis det ikke går ann å feste seler på den da. :o(

Skrevet

hmmm.. Hva slags vogn har du? den plata går ikke ann å sette opp så barnet kan sitte?? Er ikke andre steder på vognen du kan feste de da?

Skrevet

Hvor gammel er hun da? Kanskje det er på tide å bytte til sportsvogn-delen? Tror ikke det er noen plass inni baggen de kan festes, men på sidene skal det gå ann å hekte på seler. Jeg har løse seler da de som er fast i vogna er for små (!). Og de har jeg festet på en stang jeg fant på begge sider,:)

Skrevet

Jeg antar at du har softbag. Da skal du kunne ta ut plata i bunnen.

Jeg har en Mistral Sport, og der kan jeg i tillegg ta ut de stive bøylene i kantene og etterhvert som baby blir lang, kan "veggen" rundt hodet fjernes slik at posen blir en "fotpose".

Når du fjerner plata i bunnen, skal du kunne tre selene gjennom bagen.

Skrevet

Har trollvogn, går ikke ann å løfte opp plata i baggen - den er fast. Har egentlig ikke lyst til å bytte til sportsdelen enda. Ikke klarer hun å sette seg opp selv enda heller, også er det så kjekt at hun kan sove i baggen om dagen.

Noen andre som har trollvogn? Vurderer å klage på den, syns det er rart det ikke går ann å feste selene noe sted..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...