Gå til innhold

Julegave til jente på 6 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen forslag til hva jeg skal kjøpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi er 5 mnd da,og me kjøpte tripp trapp stol til ho.. kjøp ting du trenger til ho som du måtte hatt alikevel så slepper du kjøpe dobbelt opp

Skrevet

Må legge til at vi har en gutt fra før, så vi har det meste av praktisk utstyr...

Skrevet

Leketeppe, fisherpriceleker, smykker, klær, vippestol (utstyr generelt), uro.

Skrevet

Tror jeg hadde droppa det! Vi feirer ikke jul, men til våre høytider får ungene ting de trenger som pene klær.

Men babygym har dere det?

Skrevet

Det får vi fra en onkel. Vi har alt vi trenger og hun har haugevis av tanter og onkler som elsker å gi barna gaver. Det er lettere å kjøpe gave til han på 2 år ja!

Hi

Skrevet

Vi har en gutt på 3 uker. Har en på 15 mnd også, så har det meste fra før. Vi fant ut at vi bare dropper å kjøpe julegave til minstemann......så ser vi heller hva han får av alle andre og er det noe vi ser han trenger så kjøper vi det, ellers setter vi inn litt penger på konto til han. Gidder ikke kjøpe bare for å kjøpe, og klær fikk vi jo masse av da han ble født også.....

Skrevet

Vi har ei på 7 mnd og jeg synes det er vanskelig nok. Tror vi bare kjøper et kosedyr slik at hun har en gave å sitte og rive litt i papiret på. Eldstemann på 2 år har vi enda ikke handlet til. Noen forslag?

Skrevet

Pent sengetøy

Lekegrind med trinnløs justerbar bunn

Musikkuro til lekegrinda

Lammeskinn om dere ikke har

Gardiner til barnerommet

Knagger til barnerommet

Skrevet

- bunadsølv

- rammer eller møbler til jenterom

- prinsesseservice fra Porgrunn porselen

- hardanger barnebestikk

- klær

- album

-

Skrevet

Oisann! Her var det kommet en del forslag! Takk folkens! :-)

Hi

Skrevet

Eller ulltøy fra Nøstebarn - helt fantastisk kvalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...