Gå til innhold

Sistemann ut i dag!

Forandringfryder ♂♂♂

Anbefalte innlegg

Med termin 31 mai er jeg vel den aller siste som skal på ul, og det på bittelille julaften! Håper det blir en god julegave! Blir også veldig spennende å se om jeg får beholde plassen min i mai klubben! Kommer tilbake med nyheten i kveld!

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7536846-sistemann-ut-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får beholde plassen min her inne! Ble flyttet frem til 27, så da har jeg litt bedre margin! :o) Alt så ut til å være i orden med den lille passasjeren, og jammen meg var det ikke en liten lillebror! Lillegutt blir nok glad for å få en leke kammerat som bare er 20 mnd yngre! Var deilig å endelig få bekreftet svangerskapet, og å få se med egne øyne at det er et lite menneske der inne! :o)

Hei Hei,

Så utrolig bra at alt stod bra til med den lille og gratulerer med den lille guttelutten :) De kommer til å få masse glede av hverandre i årene som kommer, det er jeg sikker på!! Selv om jeg har termin 6 mai og du 27 kan det alltids hende at de kommer omtrent samtidig? Kommer jo an på om man er litt forsinket eller for rask....:) :) Nå er jeg stappmett fra et julekoltbord hos familie, og kjenner den lille sparke....:) God jul :) Etter nyttår er jeg tilbake i Hegegdal. Vi kan jo treffes da :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...