Jerry 82 Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Har innarbeidet noenlunde greie mat- og soverutiner på minstemann her i huset, men lurer på hvordan det blir nå i jula.. Vi skal vekk, og da skal vi bo på en plass et par dager, så en annen plass et par dager.. pluss at det er jo juleselskap og mye sammenkomster. Hvor streng er dere på rutinene i jula? skal alt gjøres til rett tid? da må vi være tilbake der vi skal sove kl 6 hver kveld, og det tviler jeg på, familien sitter jo gjerne utover kvelden å prater, er jo det som er hele julekosen!
kevin+oscar Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 kommer til å putte kevin i vogna ei, når han er stelt for kvelden.. legger seg normalt i 18.30 tia... og d er da familien min begynner på juleselskapet.. så får han sove der til vi kommer tilbake til senga.. d er iallefall planen.. håper bare d ikkke ødelegger alt av rutiner:-) har tenkt å ta m nettet til vogna sånn at d bare er å flytte rundt på baggen.. han får legge seg i pysj som vanlig... men om d virker, d gjennstår og se... lykke til:-)
Jerry 82 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal også stelle og legge han til vanlig tid, men han våkner når vi kler på han og flytter han, så han våkner nok når vi skal dra. Men håpet er at han legger seg til igjen etter en liten melkesup. MEN! et annet problem... gutten har sååå sensitiv mage, så vi er superforsiktig med hva han putter i seg, men slekt og venner syns det er så artig å la han smake på brus, sjokolade, prim, osv..( kan legge til at vi tror at han har melkeallergi, og at vi har opplyst om dette). Hva sier man da? vil ikke være ufin heller..
Molait Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Skilt rundt halsen: Mat ikke barnet! Nei men si det rett ut da vel. Han blir så lett dårlig. Ikke gi ham noe. "jammen en liten bit da.." Ja om du vil gutten vondt så! Hører de ikke på første gang man sier ifra så får man bare si fra litt mer krast da:)
Jerry 82 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2006 Hehe, god ide me skilt rundt halsen
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 _Hvor gammel er han? Vår på 8 mnd tar vi det litt som det kommer med. Spesielt på julaften.
Beama Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 På julaften kommer jeg til å ligge vår på 10 mnd. i reisesengen til vanlig leggetid... også vekker jeg henne opp igjen etter noen timer når vi skal åpne pakker.. også ser jeg hvordan hun er i formen, og straks hun er trøtt igjen legger jeg henne... også vekker jeg henne når vi skal hjem. De andre dagene kommer vi nok til å reise hjem til leggetid. da er som oftest julebesøkene ferdig for dagen allikavel...
Jerry 82 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2006 Gutten vår er 6 mnd, når vi er "hjemme" hos familien så skal jeg legge han på rommet vårt og ha på baby call, håper han roer seg der slik som han gjør hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå