Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Var på ul i går og fikk beskjed om at hun trodde det kunne være en gutt siden vi så en liten tut,er jo veldig glad for det da:) Men er det noen her som har fått feil beskjed og at det da har vært ei jente? trodde kanskje de var ganske sikre om de sa det var en gutt....vil bare vite litt før jeg handler:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Det vil vel alltid være en liten sjanse for at de tar feil. Jeg har også fått beskjed om at de tror det er gutt.. men jeg satser ikke på BARE blå klær fordetom.. Jeg skal jo ha et barn til, så det er jo greit å ha litt nøytrale klær også.. Så jeg har litt blått og litt hvitt/ lyst tøy... Sist gang fikk jeg beskjed om at det var jente, og jeg trodde på dem, det viste seg å være rett også. Og jeg hadde MASSE rosa tøy, så jeg er gla for at det var rett.. Men nå med nr2 er jeg litt lei meg for at jeg ikke handlet mere nøytralt sånn at nr2 kan arve litt mere.. men men.. Jeg tror de ofte heller tar feil hvis de sier jente,, for tuten til gutt kan gjemme seg litt.. Det er mindre sjanse for feil hvis de sier gutt, for det er ikke såå ofte at navlesnor eller annet lager en falsk tutt på jenten.. Lykke til med shoppingen! Klem, 29+3
Leola Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Vi fikk vite gutt med 1 mann, og jeg handla ikke inn noe særlig i blått. En trenger jo uansett ikke noe særlig med klær før ungen kommer, så det lille en kjøper kan en jo kjøpe i kjønnsnøytrale farger. Vet om veldig mange som har fått visst feil. Vi vet ikke kjønn denne gangen, å det er bare SÅÅÅÅÅÅ mye mer spennende!!! :)
samboer87 Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Tok 3D vi da på majorstuaklinikken, på vanlig ul trodde de det var gutt og på 3D var det helt tydelig gutt så gutt blir det her:D Kan virkelig anbefale 3D var utrolig å se den lille på widescreen TV i 3D format!! Fikk med bilder og videoklipp virkelig et minne for livet og verdt de 1500 vi betalte..kunne betalt mindre men den vi tok fikk med undersøkelse av nurket for å se at alt var bra også og det var jo smart syns vi:)
Leola Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Las ei på des klubben som hadde fått visst jente på 4 UL, derav en 3D UL. Og de fikk gutt! Men det hører vel med til sjeldenheten da.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 får 3d etterhvert da:) Får vel konstantert det da tenker jeg:) Bare lurte litt siden hun var litt usikker.. Tenkte på sånn ang å handle inn litt jeg da:) Men spiller selvfølgelig ingen rolle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå