Gå til innhold

Flere som har time til ultralyd om en ukes tid?

elly belly

Anbefalte innlegg

Hei :o)

Jeg har fått time til ultralyd på den 2. dagen i det nye året!. Håper på en PANG-start av 2007 og at jeg kan få drømmen oppfylt om å se et lite bankende hjerte på skjermen... *sukk*. Jeg er ca. 7+3 da så det skal vel være mulig sånn rent fysiologisk?

Jeg håper det er flere som skal til pers rundt samme tid slik at vi kan gruglede oss sammen og heie hverandre frem... :o)

Ønsker alle her en riktig GOD JUL og et lovende, fruktbart NYTT ÅR!

Stor juleklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei li-li

Ingenting å grue seg for.... Var på UL igår, og gruet/gledet meg..

Det viste seg at jeg ikke hadde noe å grue meg for, siden hjertet slo godt og det så ut til at alt var i sin skjønneste orden...

Kan fortelle at jeg idag er 6+5 på vei, og at hjertet da har slått noen dager allerede... og "nurket" målte 6.1mm "stort"..

Fikk et fint UL-bilde også. Det har jeg scannet inn på PC'n, sånn at det aldri forsvinner for oss...

Ønsker dere alle en riktig God Jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, for en herlig opplevelse det måtte vært! Gratulerer så mye! Jeg har litt dårlig erfaring med utralyd i 1. tri siden jeg mistet i MA i sommer og det ble først oppdaget på ultralyd. Men håper på bedre utfall denne gangen! :o)

Fikk du høre hjertet også eller er det for tidlig? Så du hjerte dunke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du. Har faktisk akkurat kommet hjem fra ultrlyd i dag. Var kjempespent på hva jeg fikk se. Det er bare en ting å si - GLED DEG!!!! Jeg er ca. 7+3 i dag og så fosteret og hjertet slå som bare det. Det var utrolig deilig altså. Alt så bra ut :) Tror først det gikk opp for meg i dag hva som skjer....he,he. Skikkelig moro. Pappan`n var tydelig litt stolt og syntes det var veldig moro!!! Lykke til i januar!!! Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! Gratulerer med vel overstått ultralyd. Det er et lite mirakel at de småe kroppene har et lite, bankende hjerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen li-li

Så nok bare hjertet som slo... Ingen lyd.. Men når jeg skal til legen i januar regner jeg med at jeg også får høre hjertet der.

Lite barn i magen:

Gratulerer til deg også. Var størrelsen på fosteret tilsvarende uker og dager du er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...