Gå til innhold

Mamma maser.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun venter så færlt på denne magen min, og hun sa sist gang vi møttes at hun egentlig forventet å se mage nå! Akkurat som om jeg kan styre det! Jeg venter sjøl jeg, og det hjelper ikke at hun maser! Skjønner at hun gleder seg til å bli mormor, men hallo... jeg blir så sliten av at hun ringer hver dag og spør hvordan det går!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor prøvde seg også med å ringe å mase hver dag i starten for å høre hvordan det gikk. Vi var alle redde for at det skulle gå galt - igjen. Men halloooo - trenger ikke ekstra mas da!

Sa rett ut til henne at de kom til å få oppdateringer etterhvert som det var noe å fortelle... Hadde klikka totalt hvis hun skulle fortsatt sånn hele sv.skapet!!

Skrevet

Hmm.. så heldig dere er som har kommende bestemødre som bryr seg og er interessert.

Skulle gitt alt for å hatt en mor eller svigermor som ringte hver eneste dag for å høre hvordan det gikk... Men akk. Begge mine er dessverre døde.

Skrevet

Uff, det var trist å høre... det er selvfølgelig bedre enn ingenting at hun ringer meg hver dag! Og er veldig glad for at hun bryr seg!!! Men det går bare en tynn liten grense der.....ikke noe morro når det går over til masing.. da blir man bare lei! Men er selvfølgelig veldig glad for at hun gleder seg!

Skrevet

Jeg skjønner jo det.. men det er når de er borte man angrer på at man har klaget.

For det er nok bare etter beste vilje, og med inderlig ønske om at alt skal gå bra at "masinga" skjer.

Hadde min voksende krabats bestemødre mirakuløst våknet til live, så hadde de fått lov å mase hele tiden :-). Flytte inn tilogmed! (eh..selv om til og med jeg skjønner at det er hormonene som snakker nå :-D).

Skrevet

He he :) Hormonene er ikke enkle å styre nei...

Ja, de maser nok bare med den beste intensjonen! Og klager egentlig ikke, bare måtte ytre litt frustrasjon over hvor slitsomt det kan bli med for mye av det gode!

Skrevet

Skjønner at du blir litt irritert for magen kommer når den kommer:-).. men de gleder seg jo.. Jeg synes det er kos jeg svigermor kjenner på magen å TROR hun kjenner spark ,men vet hun ikke gjør det.. Jeg bare jatter med for da blir hun så gla:-). hehe.. GOD jul.. man skal være gla man har de...

Skrevet

Merker en del mas jeg og. Både mamma og svigermor er veldige bekymret hele tiden. Svigermor går rundt å forteller alt jeg må være forsiktig med. Mamma ringte hysterisk til meg på jobb en morgen. Jeg hadde ringt henne tidligere uten å få svar. Og da hun prøvde å ringe tilbake på mobilen svarte jeg ikke. Hun var redd det var noe galt og at jeg var på vei til sykehuset.

Jeg synes det kan bli litt for mye av og til, selv om jeg er veldig glad for at de bryr seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...