Gleder ossFØDEKLAR Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Om ikke TR er kommet (har masse mensmurringer nå), så tester jeg julaften. Har fått samboeren min til å gjemme testen til da. Jeg er nemlig en desperat tester og det burde vært laget et eget forum for sånne som med: "Desperat". Det er så vanskelig å tenke 'skjer det så skjer det'. Flere som håper på livets beste julegave? Hvis TR kommer blir det mye akevitt på meg. Men vi satser selvsagt på mange positive tester og en spesiell jul, ikke sant jenter?
Kobra Skrevet 22. desember 2006 #2 Skrevet 22. desember 2006 Vi håper på livets beste julegave!!! =) Bare testene kommer i posten snart.... =)
camelia4årpåvent Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Hei! Jeg er med! har egentlig ikke så mye tro på at vi lyktes denne måneden - har masse menssmerter og murringer, var helt sikker på at tr skulle komme i natt, men det gjorde den ikke. Så hvis jeg ikke har fått tr til da så er jeg med!!!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Melder meg inn:0) HAr også bare èn test...og den skal bruke på julaften, ikke før;0)
camelia4årpåvent Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 ..og der kom mensen..Lykke til dere!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 22. desember 2006 #6 Skrevet 22. desember 2006 jeg håper oxo på verdens beste julegave, så jeg skal teste på julaften. ikm er ikke før 27, men pga litt varierende sykluser og stigende temp tar jeg kjangsen
Shake those eggs 11pp Skrevet 22. desember 2006 #7 Skrevet 22. desember 2006 Har også lyst til å teste julaften....har iKM 25/12. Føler at mensen kommer.....men håper i det lengste. Skal se om jeg får kjøpt test i mrg, ellers må jeg vente til 3'dje juledag om ikke mensen er kommet. Håper jeg får testet!!! Håper håper!!
allima Skrevet 22. desember 2006 #8 Skrevet 22. desember 2006 Hei alle sammen!!! Tenkte jeg og skulle teste julaften!!!Har ikke de store fårhåpningene, men krysser fingrene for det positive!!! Lykke til alle sammen!!!!!!! GOD JUL!!!!!!
Lillegull og spiren Skrevet 22. desember 2006 #9 Skrevet 22. desember 2006 melder meg på her jeg:) jeg skal ta en test den 24 des..er egentlig et par dager for tidelig,men de tfår gå da er det bare å håpe:) lykke til alle sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå