Dizzie_mortil3 Skrevet 22. desember 2006 #1 Skrevet 22. desember 2006 Jeg temper og fra igår til idag steg tempen fra 36.1 til 36.42, og jeg er dag 15.i syklus. Hadde sex dag 13., men er det for sent å ha sex idag hvis tempen allerede har begynt å stige? (Har toget gått for denne gang???) Takknemlig for svar!
Dizzie_mortil3 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 22. desember 2006 Se min chart: http://www.fertilityfriend.com/home/179ee3
eva luna Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 Egget lever ca 1 døgn, så hvis du hadde eggløsning i går, så er det egentlig for seint, men du vet ikke at du har hatt eggløsning før tempen har holdt seg høy i 3 dager, så jeg ville tatt en kjapp en i dag og :-)
Dizzie_mortil3 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2006 Takk...jeg har tenkt å forføre min mann i kveld uansett, frem til EL er bevist overstått, jeg bare lurte på om jeg skulle ha noen forhåpninger til kveldens kosestund... Er liksom litt ekstra spennende hvis man vet at "noe" kan skje...
scubagirl med scubababy Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Ikke vent til ikveld med å forføre han... Gjør det på kjøkkenbordet til middag istedet... Du har ingen tid å miste nå... Selv om tempen din har steget er nok EL over, meeeeen det kan jo hende at egget bruker litt lang tid akkurat denne gangen for at det skal klaffe for dere... Sprer litt babystøv til dere jeg...
Dizzie_mortil3 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 22. desember 2006 Takk for babystøv...) Det må nok uansett vente til i kveld, hvis ikke vi skal ha svigers som tilskuere mens vi holder på på kjøkkenbordet til middag..vi har nemlig fly om 3 timer og ingen tid til kos før det!
Dizzie_mortil3 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. desember 2006 Æsj.. det var nok ikke EL dag 14/15 likevel... tempen skjøt il himmels igår men det var fordi jeg var syk med feber. Så syk at jeg ikke har orket verken det ene eller det andre. Men tempen er fortsatt lav idag, så jeg satser på unnfangelse på selveste julekvelden! ) Håper bare det ikke blir nok en syklus uten EL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå