Gå til innhold

vært hos legen:)

Anbefalte innlegg

og han var meget overrasket over å se meg! *ler*

han sa nemlig på forrige kontroll at jeg ikke kom til å klare å meg ut kvelden en gang :)

men neida, sitter her jeg! Av en eller annen grunn er jeg blid som ei osl og har det faktisk meget flott:)

gått ned en kg, så totalen er per i dag opp15 fra start, 8 dager igjen til termin.

magen henger ned på knærne og lillegutt er så langt nede og festet at det er et under at han ikke faller ut:D

*ler*

han mente at dette måtte GARANTERT være siste gangen i år han så meg, men vi får se vi får se;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7536522-v%C3%A6rt-hos-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heheh....

det var det samme min JM sa da hu så meg for noen dager siden... at detkommer til å bli siste gang.... men neiiii da :P jeg var der igjen og regner med å gå dit i hvert fall en gang til.. har termin 26.12. og time den 27.12. ..

hodet festet og så langt ned i bekkenet som det er mulig ifg JM.. men skjer det noe? neeeeeeeeeeeh :P og når har fristen gått ut. har sagt til gutten at han kan komme enten før 21.12. eller holde seg inne til etter nyttår!

Det samme sa jordmor til meg. 1 uke før tiden! Men nei, der bare 5 dager igjen nå..

Synes det skulle være forbud for leger å jordmødre å si sånt jeg! For vi gravide stoler jo 110% på det dem sier.

Vennina min fikk vite dette 4 uker før termin,6 uker ble hun satt i gang, og ikke en gang det funka. så det enda med haste KS.

Jeg bare ler jeg, får ikke noe falske forhåpninger av den grunn :)

sambo derimot fikk jo helt dilla, så han varter meg opp og skurer hus og står på:)

så jeg nyyyyyyyyyter det til det fulle:)

han har nemlig ikke varta meg noe opp i det hele tatt, enda jeg er stor og tung og har gått sm i to mnd ;)

(klager ikke, er litt sta og liker å gjøre ting sjøl) men nå er det deeeeeeeeeeeeilig å bli varta opp:)

Annonse

hahaha:)

skal ærlig innrømme at formen ikke er på topp litt engang!!!

men har bestemt meg for at om jeg skal ha vondt å være søvnløs likevel, så er det like greit å bare presse seg til jeg stuper:)

da sover jeg i det minste hardt når jeg først går ut for telling!

flinke mann ja;) mann på randen av sammenbrudd! *storler*

neida, er flink han ;)

jeg sitter nok her til januar jeg og:) nekter å tro at jeg skal være førstemann i familien(på begge sider) som føder før termin!

åssen er det med deg da? begynt å bli lei?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...