Gå til innhold

ang flasker.. tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten gutt på 3.5 mnd som helst vil sitte på fanget til mamma´n sin hele tiden, vil ikke ta smokke, og dermed heller ikke flaske. NAN er det bare å glemme, men fikk lurt ham til å ta en flaske utpumpa mamma-melk på et nattstell, men tror det gikk ned fordi han ikke var helt våken...

har noen der ute noen smarte tips? Er noen flasker bedre enn andre? Har prøvd alle smokker, men han ser dumt på meg og spytter de ut så det ha jeg gitt opp. Koser meg med amming, og tiden går jo så raskt, men har en drøm om å gå til frisøren for å få bort de ikke så lengre små og få grå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker Dr. Brown:) De er mykere i smokken, kanskje det hjelper. Vi bruker de smale (standard) innbiller meg de er mer lik puppen. Vi begynte tidlig med mme, sa har ikke hatt det problemet.

Smokken tok lang tid før lillegullet vårt ville ha, men nå er den hennes beste venn:)

Lykke til!

Skrevet

Vi bruker også Dr.browns flasker, men gutten nektet å ta den nybegynner smokken. Er lite hull, så det er tungt å suge. Når man ammer spruter jo melken så det er egentlig bare å svelge unna :) prøv å skifte til større smokk (større hull i smokken), så kanskje det blir mer interessant.

Skrevet

Kan også være at du er litt for forsiktig når du prøver å gi han. Når han spytter den ut kan du prøve å dytte den inn- så får han kanskje tak på den etterhvert. Høres kanskje litt voldsomt ut når man leser det, men det er jo ikke rå muskelstyrke jeg snakker om :)

Skrevet

Min tuller minst når har får litt store smokker. (avent og mam) Men det kan jo være store forskjeller på barn og hva de liker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...