Gå til innhold

Ønsker alle mai-damene en riktig god jul!

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Jeg venter storinnrykk i julen (skal ha 4 overnattingsgjester fra lille julaften til nyttårsaften), og har fri fra jobben i dag for å få ordnet alt sammen. Gruer meg litt, i og med at det ikke blir en vanlig jul hvor jeg kan sette meg ned og slappe av, føler egentlig at det er akkurat det jeg trenger nå som jeg er gravid. Ikke drive å varte opp gjester hele tiden (de er lite selvstendige mennesker, og liker ikke å gjøre ting på egen hånd...). Men, synes jo det er morsomt med besøk! Dessuten har de en liten datter, og jeg synes julaften er mye morsommere med barn i huset. Å se spente barneøyne i det nissen kommer inn, og gleden de viser når de mottar og åpner pakker. Synes det er toppen av julestemning! Neste år får vi mulighet til å feire med et eget barn, og gleder meg masse til det.

Men, i og med at julen blir ganske så busy, så regner jeg ikke med at jeg får så mye tid til å sitte på BIM. Skal prøve å oppdatere terminlisten en gang i løpet av romjulen. Så bare legg til mer informasjon, hvis det er nye i klubben, eller noen som har noen endringer.

Jeg ønsker derfor å benytte anledningen nå til å ønske alle mai-damene og deres familier en riktig god jul, og så gleder jeg meg til å være mye sammen med dere her på BIM i 2007!

Juleklem fra

Fortsetter under...

Riktig god jul til deg også!!

Jeg hadde gitt beskjed med en gang de kom at oppvartningen ikke vil ble i den klassen du ønsker pga. graviditeten, og så får de rette seg etter det.... Det skal jeg gjøre, for vi får også gjester. Mine er heldigvis hjelpsomme og regner med at mannen min tar godt i han også.

Ta deg tid til å kose deg!!

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...