Gå til innhold

Tusen takk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da nærmer det seg jul, og jeg vet ikke hvor mange som "forsvinner" herifra i løpet av julehøytiden...

Ville bare få rette en stor takk til alle de som stiller spørsmål og ikke minst alle de som tar seg tid til å svare her på BIM. Jeg har ikke hatt så mange innlegg selv, men har alltid fått svar på det jeg har lurt på. Som oftest er det flere som lurer på det samme, og man finner stort sett svar på det man vil vite ved å lese på disse sidene. For en førstegangsfødende med null peiling har det vært en god støtte.

Jeg har ikke termin før i februar, men vil gjerne få takke de som har vært her på 3.termin samtidig med meg, og som har vært ivrige til å svare på spørsmål, før de blir borte. Det er en del nick man begynner å kjenne igjen nå...=)

TUSEN, TUSEN TAKK FOR HJELPEN SÅ LANGT!!!!

Og en riktig god jul til dere alle, og lykke til med det forestående vidunder!

Julehilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*signerer* -Flott innlegg!

Helt enig med deg, Vintersol! Det er mye man får vite ved å lese her inne. Jammen har jeg lært masse her på disse sidene! Jeg er også førstegangsfødende (og følte meg rimelig "grønn" i starten!), dette er absolutt en helt ny verden for oss; med masse å sette seg inn i, masse hormoner som raser rundt i kroppen, masse spørsmål svirrende rundt i hodet osv... :o) Det har vært godt bare_å_dele_ventetiden med andre i samme båt og med andre som har litt erfaring fra tidligere!

Jeg vil også få ønske deg, Vintersol, OG alle dere andre en riktig god jul og lykke til med alt det flotte som er i vente!

Klemmer fra

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig! Med termin om 11 dager er tiden min snart over her på 3. tri, litt rart. Takk for alle gode råd så langt:)

Skrevet

Fint innlegg Vintersol.. Jeg henger med deg litt videre jeg *blunke*^Termin 8 mars.. Men det er fint tenkt å takke alle for råd og vink av de som forsvinner herfra i juletider/rett over nyttår og har fått sine deilige nurk!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...